1. 1.
    Siyanür içerek intihar eden ailenin mektubu hükümet ve yandaş medya tarafından neden gizleniyor? Bu ülkede zenginlerle yoksullar arası uçurum arttı. Yandaş ve satılık medya insanlar uyansın istemiyor. Başka mektup olsa yayınlarlar sürekli.

    siyanürle intihar eden ailenin gizlenen mektubu
    8 -3 ... lenova
  2. 2.
    Akit bunuda evrim kitabına bağlasın bakalım.
    7 -1 ... atlant isten gelenadam
  3. 3.
    Maliye bakanı cevaplasın.
    3 -1 ... lipsos
  4. 4.
    Rezidansta oturup maddi sıkıntıdan yakınmak da yani ne bileyim. Algıyı başka yöne çekmek desem linç gelecek zaten orası kesin.
    4 -10 ... masklavi
  5. 5.
    Zaten rezidansta oturup keyifleri yerlerinde diye intihar etmişler. O kadar ki yolunda herşey insanlar keyfi intihar ediyolar. Bu ne biçim zihniyet mk. Millet aç işsiz borca esir edilmiş akp ve abd tarafından. Akpliler sarayda villada oturuyor milletin rezidansta oturmasına zenginlik diyorlar
    1 -3 ... lenova
  6. 6.
    ben de bir babayım. sikerim öyle babalığı afedersiniz. baba dediğin bulaşık da yıkar simit de satar ayakkabı da boyar gerekirse. herşeyi yapar çocukları için. sinirlerim oynuyor, sinirden başım dönüyor bu adamın bu bencilliğini düşündükçe. o çocuklara nasıl yaptın lan bunu nasıl şerefsiz götveren? afedersiniz ama çok sinirimi bozuyor bu durum. yapacak birşeyi kalmamışmış, fakirmişmiş. ulan benim babam sabancı mıydı? adam ne zor koşullarda bizi okuttu? 3 kardeşiz üçümüz de mühendis. fabrikası mı vardı benim babamın? sofrada aylarca tarlamızdan çıkan yeil fasüleyeyi yediğimiz zamanlar oldu lan bizim. pilav bile bize lükstü. bu mu yani? 9 ay işsiz kalınca çocuklarımızı mı öldürelim? şerefsiz depresip hayvan. parası olmayan milyonlarca insan var hangisi evladına kıyabilir cani bok çuvalı. parası olsa bu sefer de başka bir bahane bulurdu it herif. bak beni benden aldı piç ya. oturduğum yerden elimi ayağımı titretti. ulan ne kadar da güzel çocuklar, allah belanı versin senin ya ne diyeyim daha.
    8 -4 ... mempisadamsin
  7. 7.
    sizin de ayarınıza tükürürüm. akpymiş abdymiş chpymiş pkkaymış. ulan hayvanlar öldürülen küçücük melek çocuklar üzerinden bile siyaset peşindesiniz. salak salak laflar, maliye bakanı açıklasınlar, rezidansmış bilmem ney. oğlum hanginizin babası rezidansta? hanginizin ki zengin lan? hanginizin babası borçsuz? bu yüzden sizi mi öldürsün gerzekler? bu mu bahane yani? bu mu olay? babalık yapamayan bir andavalın yaptığını siyasete mi alet edeceksiniz illa? her boku siyasete bağlamak zorunda mısınız? insanlık yok mu oğlum sizde? bir gram vicdanınızda mı yok? herşey mi para? para olmayınca tüm ailemizle beraber intihar mı edelim? para olsa çözülecek mi herşey? veya siz ilerde işsiz kalınca siz de mi küçücük çocukları siyaseti alet edip öldürmeyi hak göreceksiniz? ulan bu nasıl bakış açısın? bu neyin kafası? sizin amacınız ne? evlenmeyin oğlum siz, çoluk çocuk yapmayın. hiçbir şeyin sorumluluğu altına girmeyin. inşallah hepiniz karun kadar zengin olursunuz da çocuklarınızı öldürmezsiniz ne diyeyim sizin gibi andavallar ordusuna başka.
    5 ... mempisadamsin
  8. 8.
    Şu ufak kızın güzelliğine bak.

    Kendini öldürüyorsun madem kızı niye öldürüyorsun be adam? Git kuruma bırak. Çocuğu devlet alır yetiştirir. Elinde avucunda olan ne varsa onları da nakite çevir aç kızına bir hesap yatır ardından öyle intihar et.

    He intihar etmek ayrı kötü bir şey de kızını öldürmek apayrı bir kötülük. Bırak o yaşasın bari suçu ne onun.
    2 -3 ... keyf kahyasi
  9. 9.
    Başkasına 60 bin borç ver sonra maddi sıkıntıya düş çok saçma. Sonra daha ufacık çocugun canına kıy ulan gerzek çocuk nwrden bilsin intiharı da toplu intihar dersin başkalarının günahına girersin.Az daha araştırılsa belki bunun ardında bu olayı siyasi malzeme yapan mallar çıkabilir. Siyasi çıkar ve oy için yapmayacakları şey yok baksana işlerine gelmiş.
    2 -3 ... desifreleyici
  10. 10.
    adam r10'dan tanıdığımız biriymiş, mekanları cennet olsun. hükümete de diyecek laf yok artık cidden kelimeler kifayetsiz...
    -2 ... esskmk