1. 1.
    insanı cidden çok boş boğazdır insanların içinde söylenip saydırmayı insanlardan gizlisi saklısı olup fakat diğer insanları çok güzel yadırgarlar.
    2 -4 ... soren
  2. 2.
    kedilerinbabasi hariç de lan.

    olmayan bi durumdur, sinop halkı orta karadeniz bölgesinin en kültürlü, medeni, refah seviyesi yüksek insanlarıdır.
    18 -5 ... kedilerinbabasi57
  3. 3.
    Dünyanın bütün insanları boş boğazdır.

    Sen teknoloji harikası yaratan insanları zeki mi sanıyorsun? Doğal seçilime karşı gelen o insanlarda binlerce hastalığı piyasaya sürüyor.

    Durduk yere radyasyon yiyoruz mesala.

    Karadenizlileri sevmem zaten ama dünya gerçekten çok boktan bir yer.
    -4 ... bay josef k
  4. 4.
    insana yaranılmaz sözünün kanıtı niteliğindeki başlık. Konuşmazsın snop derler, konuşursun sinoplu derler...
    1 ... 56789
  5. 5.
    1 tane sinop doğumlu birini tanıdım o da boş boğz falan değildi. Diğerlerini bilemem.
    2 ... emeklimuhendis
  6. 6.
    (bkz: la bu Sinop size ne etti)

    Saçma sorudur. Boş boş konuşmayın sinoplular candır. Kendimden biliyorum. *
    1 ... icini oldugu gibi doken adam
  7. 7.
    varlıkları bile rahatsız ediyor.
    3 -3 ... soren