1. 1.
    abi bir bilet dünyanın parası.

    geçen hanımla sinemaya gidelim dedik, iki kişi dünyanın parasını ödedik.

    patlamış mısırın fiyatı da sinema biletinden daha pahalı.

    birçok insanın destek olması gereken kampanya.

    edit: arkadaşlar, şu koduğum patlamış mısır işin özünü anlatmak için verildi. yoksa mısır yeme merağımız yok. *
    94 -20 ... le roi est mort vive le roi
  2. 2.
    Valla desteklediğim Kampanyadır.Yaşasın Kickass Yaşasın Yify.
    32 -1 ... ogmudbone
  3. 2.
    istanbul'da yaşıyorsanız torium avm'nin sineması tavsiyedir. 6 liraydı bilet geçen seneye kadar bu sene ayıp olmasın diye 1 lira zam yaptılar.
    8 ... etliekmek hirsizi
  4. 3.
    pahadan çok paranla 30 dakika ( cidden ilk başta 20 arada 10 toplam 30 dk reklam izliyoruz) reklam izleme olayına tepki olarak katıldığım kampanya.
    5 -1 ... yavuz ve unicorn
  5. 4.
    Patlamış mısır yemeyin, hadi susadınız suyunuzu da dışardan alın ama bilet fiyatları da pahalı bence. Ki gittiğin filmin başında yarım saat reklam var. Youtube da bile videonun başında 5 saniyelik reklamdan para kazanılıyoken bu adamlar bu reklamlardan ne kadar para kazanıyo tahmin edin. O yüzden mesele çerez, patlamış mısır meselesi değil gardaş, melese komple sistemde. S. Edin yifye düşmesini bekleyin 2 ay ne olacak. Spoiler yemezseniz evde de izlersiniz.
    4 ... gavat boromir
  6. 5.
    Gidemiyoruz zaten. Aciz ac. Sinemaya gidecegime iskender yerim.
    12 ... bik bik
  7. 6.
    saygı duyduğum ama katılmadığım bir kampanya.
    sinemaya gitmemek senin için yerinde bir karar olabilir ama benim için değil. bu kampanya çalışması sanki biraz kuyruksuz tilkinin kuyruksuzluğun ne kadar güzel bir şey olduğunu anlatarak diğer tilkilerin kuyruklarını kesmelerini sağlamaya çalışmasına benziyor.
    3 -2 ... judas
  8. 7.
    halihazırda uzun süredir sinemeya gitmiyorum. çünkü parasını verip girdiğim salonda yarım saat 40 dakika reklam izlemek istemiyorum. kendi paramla bana reklam izlettirilmesi tam bir soygun. reklam bedava olan şeylerin arasına konmalı.
    4 ... yelbegen
  9. 7.
    Bence sinemaya gidin.sanatçılara destek vermiş oluyorsunuz. Eğer bütçenizi çok zorlamıyorsa, sinema sektörünü , özellikle Türk sinema sektörünü destekleyin.
    2 -5 ... paganviodio
  10. 8.
    sinemaya gitmek istiyoruz ama gidecek film bulamıyoruz. sikko sikko filmler.. olum bana bu halimle o filmlerden teklif gelse ben kabul etmem.
    3 -1 ... portatif