bugün

özellikle vize ve final zamanlarında, saatlerce çalışılan ders sonunda beyin ağrıması ve yoğun uyku bastırmasının sebepleri arasında olduğu, insanı gereksiz bir rahatlığa sevkeden eşiktir. 5 saati geçkin ders çalışmışsınızdır durmadan, belki cidden kafanıza bir şeyler girmiştir ama yerinde saydığınızı hissedersiniz ya... işte tam o anda, "sikerler" deyip masadan kalkarsınız.
Keşke vize final zamanı gelen gerginlikten olsa dedirten eşiktir.
Benim ruhsal devinimlerim zaten bana yetiyor, bir de bu cibilliyetsiz dümbüklerle iş bitirmeye çalışmak,bitirmeyi geç iş yapmaya çalışmak bile insanı kanser ediyor. Son 7 ayda söylendiğim kadar ömrümde söylenmedim. Sevgili müdürüm için buraya kallavi bir küfür geldiğini varsayalım. Öğretmenlik yapmak yerine gelip şurada sinirlerini bozan canım kendim,en çok da sana kızıyorum. Unutmadan, hanım köylü abim,dötün düşer inş. işte geldim,söylendim,gidiyorum.
3 günde hayatımdan 4 çok değerli insan çıkardım. şu an o eşikteyim evet. her şeye sikerler ne olursa olsun diyorum artık.

Ağzımı da bozdum 2 gündür onu da sikerler.
Bu basliga daha once yazdigimi unutmusum ben tamamen. Guldum hatta kendime bi sure Insanin sikerler esigi bile kendine. Bu esigi 2 Mayis'tan beri yaklasik 4-5 kere gectigim halde hala kalp kirmadigim icin canim kendimi tebrik ederim. Ama icimde kalmasin, her seye burnunu sokan, insanin uc gram kalp atisini da haram zikkim eden egonuzu sikerler. (genel)
öylesine bir eşiktir. geçerken geçirilebilir. amaç, yazdım attım ortaya, bakalım kim takip edecek durumudur. fazla pirim yapmaz. üzücüdür.
(bkz: sevilen kişiden vazgeçme eşiği)

Eğer muhatabınız sizin emeklerinizi hiçe sayıp, nankörlük yaptıysa bu eşiği çok hızlı bir şekilde atlıyorsunuz. Sonrası müthiş bir aydınlanma... Kimse vazgeçilmez değildir.