bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. ?.
    Sevilla, 32 milyon Euroya satmaya hazırlandığı kaptanı Daniel Alvesten doğacak boşluğu Sabri ile doldurmayı planlıyor. oysaki bilmiyorlar ki bizim sabrinin attığı 10 şuttan 9 u dışarıda. eğer bu kadar para gerçekten veriliyorsa hatta sabri gerçekten isteniyorsa galatasaray hiç beklemesin.

    http://www.haberbaz.com/h...abriye_7_milyon_euro.html
    11 -2 ... exelance
  2. ?.
    (bkz: sabri sarioglu nun kaleyi dusunmesi)
    11 -2 ... vattafakizgoin10
  3. ?.
    (bkz: sabri sarigoglu nun ac milan a transfer olması)
    4 ... i belong to che
  4. ?.
    valla sabri sarıoğlu'nu biraz daha götünü kaldıran tekliftir. seneye galatasarayda kalırsa aldığı bu gazla daha çok avutu dövecektir.

    ama unutmayalım bir türk futbol sever olarak sevindiğim durum. *
    7 -1 ... sokaklambasi
  5. ?.
    habergaz.com" target="_blank" rel="nofollow noopener" >http://www.habergaz.com sitesinin üzerinde saatlerce düşünülmesi gereken haberidir.
    4 -1 ... damat hobbit pasa
  6. ?.
    benim futboldan anlamadığımı gösteren tekliftir. bu adamda nasıl bir cevher var da milan, sevilla falan peşine düşüyor anlayamıyorum. tamam, saçları güzel, ama başka?*
    5 ... otep shamaya
  7. 1.
    bu sabrii penaltı kullansa taca atar. neresine 7 milyon yüro verilir anlamam. harbiden saçlarına olabilir ama.
    5 -1 ... exelance
  8. 2.
    + alo, galatasaray sk mı ? ben sevilla dan arıyorum.

    - evet, buyrun ?

    + sizde bir yıldız adayı varmış.

    - üzgünüz kardeşim. olmaz. arda satılık değil.

    + yok yok arda değil, zaten kendisi bizim oyun şablonumuza uymuyor. biz şeyi diyecektik.

    - kimi kardeşim, uzatma da söyle. daha teknik direktör işini bağlayacağız.

    + şeyy, eee, nasıl desem, takasa da açığız bu konuda. kanoute yi bile bu konuda kullanabiliriz. şey desek. biz sizden sa...

    - sabri mi ? ooo, hocam baştan söylesene. takas makas istemez hacı. ilk uçağa atla gel. kendisi şu anda eski mahallesinde, berbere traş olmaya gitti. yalnız berberdeki elemanı da yanınızda götürmeniz gerekecek. kendisi başka kimseye saçını kestirtmiyor. şimdi siz telefonu kapayın, ben güvenliğe söylüyorum, dönerse tesise sokmasın. elinizi çabuk tutun, yoksa fifa ya başvururuz.

    + eee, şey. peki.
    114 -11 ... notrinova
  9. 3.
    bildiğimiz sabri ve 7 milyon euro uyumsuzluğu.
    4 ... tinnitus
  10. 4.
    haberde asıl absürd nokta 7 milyon euro değildir. bir takımın çok parası vardır verir, o ayrı.
    asıl absürd nokta, sabri'nin daniel alves'ten doğacak boşluğu doldurmak için istenmesidir.
    yıllardır takımımızda dani alves'ten iyi biri varmış da farketmemişiz.
    6 ... regulus