1. 1.
    Sinir bozucu tiplerdir.

    Bunlar bacak aralarındaki muhtemelen mantarlı organda yakut taşıdıklarını düşündüklerinden kimseye vermezler.

    Vermediklerinden de sinir küpüne dönüp oraya buraya saldırırlar.

    Tıpta bile yeri var: iyi sikilmemiş kadın sendromu deniyor buna. Aciller bu tip hastalar ile dolu.

    Zira yatakta bağıra bağıra, inleye inleye sevişmiş bir kadının nefret dolu olması çok saçma.

    Erkeklik organı ile tanışıp memnun kalmış birinin erkeklere düşman olması beklenemez.

    Vurdurduğumdan değil tabi bu tecrübeler.

    Nicelerini pamuk gibi etmişliğimiz vakidir.
    5 -10 ... narcissistic
  2. 2.
    sevişince düzelecek kadınlardır.
    ... esmer cocuk
  3. 3.
    mutlu edin kadinlari...
    1 -1 ... derisik asit
  4. 4.
    35 yaş üstü kadınlardır.

    ama onlarda haklı. hayata gözlerini açıyorlar erkekler peşlerinde. daha lisedeyken pervane oluyorlar etraflarında. kardeşim kız meslek mezunu. okula ne zaman gitsem, kapının önünde arabalı serseriler var. dat dat bağırtıyorlar arabalarını.
    bunun üniversitesi, iş hayatı, evliliği var. sürekli seks isteyen abazan erkekler. haliyle 30 lu yaşlardan sonra bunalıma giriyorlar. sinir küpü oluyorlar. seks seks seks. can dayanmaz lan buna.

    en iyisi basın türkiyeden gidin kızlar.
    1 -1 ... gina carano
  5. 5.
    Is ortamında hele ki yönetici pozisyonunda bir kadinsa, tehlikeli olacaktir.
    ... pandik
  6. 6.
    Kafasından duman çıkan kadınlardır.

    Yanan yer belli.
    2 -3 ... narcissistic
  7. 7.
    sinir küpüne dönmenin sadece kadınlara özgü olmadığı durumdur.
    ... monk of monkmountain
  8. 8.
    Yav bi' siktir git amk merici. Her yerden çıkıyor bu da, heheh.
    1 ... narcissistic
  9. 9.
    Sevişip rahatlasındır. Sanki ne.
    1 ... mey sayisi
  10. 10.
    kendimimdir.

    manuel çözümlerin yetersiz kaldığına işaret eden bir durumdur ayrıca.
    esmer yetersizliği tespiti koydum kendime.
    ey tanrım bana 3 tane?
    5 -1 ... liliith