bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    üniversite yıllarımda gerçekleşen çok kötü bir anımdır. bir keresinde cebimde 8 tl param vardı. kız arkadaşımda bir şeyler içmek için dışarı çıkmak istedi. cebime baktım 8 tl param vardı. o an aklıma bir kaç yalan geldi.

    başım ağrıyor desem ?

    sonra düşündüm, yok lan bu cinsel seks öncesi deniyordu dedim.

    ee hastayım desem ?

    bu da olmaz sabah gördü turp gibiydim. jimnastik dersinde burgu salto atıyordum. *
    acaba babaannem ölmüş desem olur mu?

    ulan onu da memlekete gitmek için geçen ay demiştim.

    başka bir bahane bulamadığım için mecbur buluştum. merkez de turluyorduk. yeni açılan bir kafe gördük. fakat o kadar yeniydi ki daha tabelası bile asılmamıştı. aa hadi şuraya oturalım demez mi. ilk önce uzaktan süzdüm. ulan çalışanları iyi ama ne kadar pahalı olabilir ki dedim. geçtik oturduk. garson geldi ve menüyü uzattı. menüyü açtım bir de ne göreyim kocaman özsüt yazıyor. amk 19827412098 dönüm şehirde gittim özsüt'ü buldum. sanki başka kafe kalmamış gibi. neyse garson siparişleri almaya geldi.

    g : ne arzu edersiniz ?
    s : ben bi fra....
    bir den lafa atlayıp.
    ben: hocam sen bize 2 bardak çay getir.

    dedim ve cebimde kalan son 8 tl yi de özsüt'e kaptırdım. eve de yürüyerek döndüm.
    2 ... sher holm
  2. 2.
    bu yanlışın sonu ya yatakta bitecektir ya ayrılıkta...
    ... cimbom gulerek yurur
kapat