1. 1.
    Bıçaklayan erkek olsaydı mutlaka linç edilirdi.

    Şişli'de genç kız yürüdüğü erkek arkadaşını iki yerinden bıçaklayarak yaraladı. Ardından ambulans gelene kadar da yaralı arkadaşının yanından ayrılmadı.

    https://www.haberler.com/...-basinda-13607074-haberi/
    3 ... lenova
  2. 2.
    Sosyal mesafeyi ihlal etmiş kızdır. Maskesiz bıçaklamıştır şimdi bu. 1000 tl cezası var.
    2 -2 ... fischerin piyonu
  3. 3.
    kadınların asaletini gösterir. bıçaklayan erkek olsa kaçardı, karakteri öyle...
    3 -7 ... baftan
  4. 4.
    kimi feministlerin takdirini kazanmış kızdır. o değilde kızın çocuğu bıçaklayıp ambulans gelene kadar yanında beklemesi oldukça enteresan. acaba kızın erkek arkadaşı kötü bir şey yaptı ve kız da bıçaklayarak intikam mı aldı diye düşündürmüyor da değil.
    1 -3 ... sezer alvuroglu
  5. 5.
    ekşi'de genel olarak dalga geçilen olaydır.

    erkek bıçaklasa ve dalga geçsen belanı sikerler potansiyel katil yaparlar aq.

    bundan sonra direkt düşüncelerimi söyleyeceğim bir kız sevgilisinden şiddet görmüşse şiddet gördüğü de aleyna çakır ın katili gibi silahlı fotoları olan magandanın biriyse doğal seleksiyon yazıp geçeceğim bunlara fazla bile.

    şuraya bak amk kadınların asaletiymiş de erkek bir şey yapmıştır da. kadın olsa ne olursa olsun şiddeti cinayeti masum kılmazz !!! ortada ölen bir kadın var ve hala sebep arıyorsunuz !!!! diye kafamızı siker dururdunuz. biz de ciddi ciddi şiddete karşılar falan sanıyoruz amk tek beklentileri malzeme çıksın da duyar kasalım, mağduriyet kasalım, pozitif ayrımcılık malzemesi yapalım falan. hadi bakalım.
    8 -1 ... ne alakasi var oglum
  6. 6.
    Vefakar kızdır.
    -1 ... hanimkiz
  7. 7.
    sevgilisini bıçaklayıp başında bekleyen kız
    Bana korkunç ivanın oğlunu bastonla öldürüp,başında beklemesini hatırlatmıştır.
    2 -1 ... blithe2
  8. 8.
    Akla Ramiz dayınin şiirini getirir.
    "Herkes öldürur sevdiğini kimi bıçak darbesiyle öldürür.
    1 -1 ... diablo1987
  9. 9.
    Erkekler değerlerini o kadar düşürdüler ki artık ölseler de bıçaklansalar da gündem bile olmuyorlar. Feminist tekmesi yemeye gönüllü olduktan sonra kadınlar sizi ayakları altında ezerler böyle aferin.
    1 ... lenova
  10. 10.
    erkek şiddetine hayır. yeter bu kaçıncı yaa. acaba bir fantezi türümü bu? bıçakladıktan sonra kanlı kanlı seviştiler falan? bugünde çok piçim farkındayım.
    ... evinin beyi cocuklarinin anasi