bugün

sevgilisi var diye iki laftan birinde "senin yok mu ki" diye bozmaya çalışan insandır. her şeyi göstermelik yaparlar bunlar zaten.
attığı havanın,bir gün patlaması ile sonuçlanacak insandır.
göbekli ve çirkin bir kocası var diye hava atandan biraz daha az komik duruma düşen insandır.
sevgilisiz kalıca g*t olacak insan(!)dır.
bırakın bol keseden atsın. sevgilisi olmayanlara örnek teşkil etsin. en azından böylelerini gördükçe insanın seçicilik katsayıları artar.
yıllar sonra sevgiliye kavuşmuş abazanın sevinç çığlıklarıdır.
maldır, bunların bir de yakın arkadaş olanları vardır ki tadından yenmez, siz bu herifleri yakın arkadaş der takılmaca yapılacak kişiler listeniza alırsınız, birşeyler paylaşırsınız bu yavşak tipler sevgili yapar yapmaz hava atma girişiminde bulunurlar, bir de ayrılma anları vardır bu gerzeklerin, hacı kafam bozuk diye başlar muhabbet, kanka kalkalım mı ya ben çok içtimle biter, atsan atılmaz satsan satılmaz.
bunu yapan bunu da yaptı
(bkz: facebook ta ilişki durumunu değiştirip duran tip)
varsa var, yoksa yok...
bununla hava atılmaz bence.
atılacak onca şey varken...
insanı zaman zaman canından bezdirendir.bizim de var lan bizim de var yeter sus diye kendisine bağrılmak istenir ama ne mümkün!! sürekli sevgilisinden öyle bir bahseder ki size bağırmayı bırak nefes alacak vakti bile zor verir.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.