1. 1.
    şu anda yaşıyor olduğum durumdur. kıskandım mı ? başta biraz evet. sorun cıkarıp kısıtladım mı ? hayır.

    karşı taraf sevgisini size hissettirdiğinde, karşılıklı güven duygusu oluştuğunda bu tarz şeyler problem olmaktan çıkıyor. şimdi gavat esprisi yapanlar olacaktır. hayatı boyunca hiç sevilmemiş kimseye güvenmesini bilememiş ezik, kompleksli tiplerden başka bir tepki bekleyemeyiz zaten.
    -2 ... saplamaci
  2. 2.
    Lan olum yapma etme. Hiç müge anlı'da mı seyretmedin hayatında
    2 ... karpuzkabugu
  3. 3.
    (bkz: bir gavat beyanı bırak)
    ... kabuuss
  4. 4.
    lan bizde seni delikanlı bilirdik.
    ... minotavros
  5. 5.
    hayatı boyunca hiç sevilmemiş kimseye güvenmesini bilememiş ezik, kompleksli tiplerden başka bir tepki bekleyemeyiz deme.

    belki de şu an sevgilini altı okka yapıyor.

    bunlardan her şey beklenir.
    ... pitislarin hamcisi
  6. 6.
    Sorun sevgilin değil sorun çevre

    Kanka ayağı göt ayağı

    Vs vs .

    Bir sürü yorum yapılabilir .
    ... isminiunutanadam
  7. 7.
    ne içiyorsunuz siz ?
    provokatör müsünüz ? yoksa yeni dünya düzeninin piyonları mısınız ?
    şeytani yazılarla , zehirli oklarınızla ve o cinsel organından hiç çıkmayan beyninizle insanları cehenneme sürüklüyorsunuz. cehennem dediğimde o dinlerdeki cehennem değil.

    toplumu ısık ateşte pişiriyorsunuz.
    ilk bakıldığında masumane sorular ve cevaplar veriyorsunuz.
    buna sorgulama diyorsunuz.
    hayır bu sorgulama filan değil.
    ... gizemliboga