1. 1.
    Türkiyede günümüz kızlarının yüzde doksan beşidir. Ancak ve ancak aptal, kendini beğenmiş kızların yapacağı harekettir. Seviyorsan ya da hoşlandıysan git söyle ya da tanışmak iste. Sonuçta Erkek kadın eşittir. Ayrıca bunu kızın yapması daha uygundur, düşünün bir erkek gelip yolda otobüste, metroda, işte, okulda, sokakta vesaire... tanımadığı bir kızla tanışmak istese veya ondan hoşlandığını söylese sapık, tacizci ilan edilir, hatta lince bile uğrayabilir. Ama bunu kız yapsa hiçbir şey olmaz, çok güzel sevgili de olunur onunla.
    Örneğin hiç tanımasına gerek yok, daha önce hiç konuşmuş olmamıza da gerek yok, Gelip bi kız bana asılsa veya beraber yürümek istese ona ilgi duyarım, ama aşırı güzel olan yanımdan geçen bi kız eğer tanışmayacaksam asla beni etkilemez, onu umursamam bile ve aramızda hiçbi şey olmaz dünya güzeli de olsa bu böyle, gelip geçer gider hepsi o kadar. Sonuç olarak hareket çok önemlidir, kıvılcım yoksa ateş de çıkmaz.
    Diyeceklerim bu kadar.
    8 -1 ... elvis presley
  2. 2.
    En güzel yıllarımızı, Hayatımızı çalan kızlardır. Toplum kurallarının da tanımadığın biriyle tanışamazsın algısının da amına koyayım, keşke herkes birbiriyle içiçe olsa herkes aradığı kafasına uyan kişiyi kolayca bulabilse kimse tanışmaktan korkmasa ve erkekler reddedilirim, sapık damgası yerim, lince uğrarım diye çekinmese. Sokakta kimse kimseyle konuşamaz ama internet ortamında herkes iş yürütür hatta erkeklerin bu açılma olayları bile mesajla olur. işte sosyal iletişim kopukluğu sonucu internet toplumu olmanın sebebi bu erkek kız ilişkilerinin sanal ortamlardan doğru gelişmesi. Hepsi de bu mal ve tutucu toplum zihniyeti yüzünden.
    4 -1 ... elvis presley
  3. 2.
    Kardeşim dün gece de kızlardan yakınıyordun. Sana vermeyen kızların amına koyim .
    10 -1 ... yalnizim olum
  4. 3.
    Geri zekalıdır.
    istiyorsan git söyle ne kaybedebilirsin ki en fazla.böyle mi ucuz kız olmuyoruz amk.
    3 ... icimdeolenbirivar
  5. 4.
    Ben hayatımda tek bir kıza bile teklif etmiş açılmış vb. Biri değilim. Sokakta Bir kızla muhabbet bile başlatmaya korkarım çünkü kızın bi iki lafıyla bağarmasıyla vs aniden lince uğrayabilirim, çünkü bu toplum düşünmüyor sorgulamıyor ezberci, daima erkek haksız onlara göre, tanışmak isteyen erkek kati surette sapıktır tacizci tecavüzcüdür vs. Mutlaka rahatsız etmiştir kızı, Bu ülkede zihniyet bu. Bu yüzden hiçbir erkek aşırı yakışıklı olmadığı sürece bi kızla tanışamaz cesaret edemez, çünkü bi kız yüzünden lince uğramaktan korkar. Ben gibi.

    O yüzden diyorum keşke kızlar bizle tanışmaya çalışsa.
    8 ... elvis presley
  6. 5.
    Teklif beklememesi gereken kızdır. Spontene gelişen şeyler zaten bunlar. Oldu olacak erkek davetiye filan bastırsın. Sevgili olaylarında plan, program olmamalı. Daha en başından bunlara girdiyse kadın, ilerde sizden neler neler bekleyecektir. Demedi, demeyin .*
    4 -1 ... pembe mantolu acelya
  7. 6.
    Sevgililik teklifi mi kaldı amk denilen hede. Orta son ya da lisenin ilk zamanlarındaysanız bilemeyiz tabi.

    Bir yere davet edersin, buluşursun, görüşürsün ve sonrasında olaylar gelişir zaten.
    4 ... tifobakteri
  8. 7.
    erkek bilinçaltı bu şekilde işler çünkü. hiçbir erkek kovalamadığı kıza aşık olmaz. kovaladığını, arzuladığını yüceltir. elde edince de aşağılar. bu aslında kökeni oedipusa dayanan kendi aşağılık kompleksidir. kendinin olan, sahip olunan, artık arzu edilen olmadığından eskisi kadar değerli olmaz.

    bilinçaltı sürekli bir fetiş yaratmak zorundadır. bu durum yani arzu/arzu nesnesi oluşturma mekanizması onun kendini var etme biçimidir. bu tıpkı çok lezzetli bir yemek gördüğümüzde aç olmak zorunda olmadığımız gerçeğiyle birebir örtüşür. bilinçaltı sürekli olarak kendini kışkırtmak zorundadır. ve ne yazık ki insan bu yarattığı arzularının kölesidir. ve hatta bu yemek, o kadar lezzetlidir ki; insan asla özgür olmak istemez. içinde bulunduğumuz tüketim toplumu da bu hizmeti her anlamda kusursuz bir şekilde sunar.

    haa kadın bunun neresindedir? kapitalizmin ve kapital toplumun kendisi zaten erkek bilinçaltının salt tezahürüdür. ve maalesef kadın bu toplumların en değerli arzu nesnesidir. görünen o ki; uzun bir süre de olmaya devam edecektir.
    16 -1 ... fikrimin ince gulu
  9. 8.
    erkeğe başka biri teklif ettiği zaman veya kıza başka biri teklif etmesine rağmen ondan ayrıldığı veya boşandığı zaman pişman olacak kızdır. kızlar fazla derin düşünemez, onların kaderi bu sanırım.
    ... anambunelan
  10. 9.
    Yüzüstü kalmaktan korkan kızdır. Ya da yersiz gurur yapıyordur.
    ... peki ama neden