1. 1.
    sevdiğiniz insanın size karşı artık eskisi kadar yakın olmaması durumudur. can yakar. susarsınız çünkü konuşmaya gerek duymamanız gerektiğini düşünürsünüz. konuşmak isterken, aranızdaki o eski bağı tekrar isterken konuşamazsınız.
    7 ... budalaname
  2. 2.
    Bazen insanlar değil biz eskisi gibi değilizdir. Ve her şey daha farklı gelir gözümüze.

    Belki insanlar aynı insandır değişen bizizdir.

    Sevdiklerimizi değiştiren sebepler nelerdir. Bir sebep bulamaz isek sebep kendimizde mi dir?

    Sorun bizde ise sorunun cevabı kimsedir.

    Yani burada bir çeşit bilimsel metodlar kullanmak en iyisi. Sorunun kaynağını bul çözüm ara çözümü uygula. Çözüm işe yaramaz ise başka bir çözüme geç. Sorun çözülene dek tekrarla.
    3 ... uzay muhtari
  3. 3.
    Bir insanın size eskisinden farklı davrandığını düşünüyorsanız o insanı gerçekten kırmışsınızdır. Gerçekler.
    1 ... gece yarisi o persembe
  4. 4.
    Beni ara sıra sokaklar boyu yürüten, fazlasıyla sigara yaktıran durum.

    Bi gün bişey oldu, daha da hiçbir şey eskisi gibi olmadı.
    4 ... tong59
  5. 5.
    Hiç tanımamışsınızdır belki de.. eskisi gibi olmayan, her şeyin farkına varan sizsinizdir olamaz mı?
    3 ... neler de bilirmis bu
  6. 6.
    Normal, biz de eskisi gibi değiliz ve ülkemizde, insan cidden yoruluyor, işten değil, gündemden.
    ... chmapionmyfriend
  7. 7.
    Bir şeyler bitmiştir. Sevgi azalmaya başlıyordur. Üzücü :((
    ... pembeizler
  8. 8.
    Her aşk ölümü tadacak.
    3 ... lara croftt
  9. 9.
    insanlar malesef ki değişiyor. hiç kimse, hiç bir şey aynı kalmıyor.
    ... zeytingozlum
  10. 10.
    Adam isi birakti, babadan zengin degil. Ya yapmak istedigini yapacak ya da bi iki sene kaybetmis olacak. Nasil eskisi gibi davranmasini bekleyebilirim? Gergin olacak, kirilacak, kizacak.. alttan alacagim, seviyorum cunku. Her sey duzelince de boyle kalirsa sutlariz orasi ayri.
    1 ... karantinadabunaldim