1. 221.
    emoji atmıştım hani şu baş parmaklı bir görsel var ya. "ok" işareti işte ondan. bazen de sağol, eksik olma gibi şeyler de söyledim. acımasızcaydı, yine olsa yine aynısını yaparım. böyle deyince adi bir şerefsiz gibi göründüm dimi? hikayenin öncesine de bakalım.

    ben bu hanım arkadaşla aylarca konuştum. muhabbetimiz ileri düzey bir muhabbetti. karşılıklı olarak sevgi sözcükleri iltifatlar vs her bir bok vardı. sonra dedim ki kendime biz resmen sevgili gibiyiz o halde neden sevgili olmuyoruz? hanımefendiye durumu düzgün bir şekilde bildirip sevgili olabiliritemizle ilgili fikrini almak istedim. beni reddetti. bildiğin arkadaş kalalım dedi. muhabbetleri görseniz zaten arkadaş değilmişsiniz dersiniz. eyvallah dedim, buraya kadar problem yok. ama sonra yazmaya devam etti. seni seviyorumlar, özledimler. ben de bu şekilde odun cevaplar verdim. bazen sağol dedim. bazen onay işareti attım. bazen cevap bile vermedim. sonunda düştü yakamdan.

    ama ne var, hakaret etmedim. şimdi düşünüyorum da etse miydim acaba? yok yine etmezdim.
    3 -1 ... ken in attigi aduket
  2. 222.
    Seni bir abi gibi, hatta bir baba gibi seviyorum.

    (bkz: Amına korum böyle işin)

    (bkz: Sikerim böyle aşkın ızdırabını)
    ... morat
  3. 223.
    Hiç cevap verilmemesi en acı cevap olabilir.
    4 ... giden gider
  4. 224.
    Peynirli poğaça yiyem de zihnim açılsın.
    ... doparlan guzum biragma gendini
  5. 225.
    ben de seni seviyorum dışında ki her cevap acıdır.
    1 ... rhang
  6. 226.
    Ama ben seni kardeşim olarak görüyorum.

    Aha bu.
    1 ... napacukk
  7. 227.
    HOŞLANDIĞIM BiR KIZA 'SENi SEViYOM AŞKO' DEMiŞTiM ODA BANA VURDURDUĞUM BiRiSi VAR DiYE CEVAP VERDi. BÖYLE DE ACI BiR CEVAPTIR.

    OLAY %100 GERÇEK.
    -1 ... dogukan xd
  8. 228.
    üzgünüm ama başkasını seviyorum.
    ... dudakgamzeli963
  9. 229.
    hep şunu söylemek istemişimidir, find yourself, discover god *
    ... husamettin cintonik