1. 1.
    Başıma gelen olaydır . Kız bana tam olarak seninle ilerde olurum diyemiyo . 1 ay oldu en iyisi ilerlemeden bitirmek ilerde daha fazla acı çekmemek icin .
    4 -1 ... i ll follow my fucking dreams
  2. 1.
    burası türkiye istemezler kardeşim dedirtendir.
    2 ... pislik yazar
  3. 2.
    Yok artık ebesinin nurettin dedirten olay.
    1 -1 ... muhendis gorunumlu avukat
  4. 3.
    Müslüman değil miyim denilecek durum. Namaz kılıp oruç tutup hacca gidip zekat verip kelime i şehadet getiriyoruz eee denilmesi gerekir. Bunları yapmıyorsan araba para mı kazandıracam diyenlerdensen hiç zaten bu cümleyi kuran kızla olma.
    ... ivmurat
  5. 4.
    Şaşırmadığım hadise. Benzer bir ilişkinin içinde olaraktan söyleyebilirim ki her iki tarafın aileleri de ileride sorun çıkarır, ama önemli olan bunlara başkaldırabilmektir.

    Kız kolay yolu seçmiş.
    1 ... pulvis
  6. 5.
    Orospu çocuğudur çok afedersiniz.

    Not: yazın bre ben de aleviyim.
    3 ... tomris hatun
  7. 6.
    Yeterince sevmeyen kızdır. Çünkü aşk engel tanımaz. Din, dil, ırk, renk tanımaz. Aşk aşktır işte ya. Gerçekten seven insan Degil ailesini gerekirse dünyayı karşısına alır.
    1 ... mitsuki misaki
  8. 7.
    Sevdiği için mezhep değiştirmek günü kurtarmaktan başka bir şey değildir.

    Bunların aşılması için tam tersi, kendi dini ve ahlaki kurallarına sarılıp ilişkiye başlanmalı ve herkese aslında böyle bir ilişkinin gayet güzel bir şekilde ilerleyebileceğini göstermesi gerekir diye düşünüyorum.
    1 ... pulvis
  9. 8.
    aşık olmayan sevmeyen kızdır...

    lan ben neler gördüm mk....çocuk alevi, kız karadenizli...birbirini seviyorlar...çocuk ailem sorun yaratır tantanasını falan dinlemeden kızın tüm deliklerini sikmiş...

    karnını da davul gibi şişirmiş...

    erkeksin ulan....koy bakalım malı yoluna, kalıyor mu mezhep ırk bilmemne farkı...
    -1 ... ataturkun mendili
  10. 9.
    Doğru diyordur alevilerin toplum ortalamasının çok üstünde kültürel yetkinliğe ve ileri görüşlülüğe sahip olması malesef sünni kardeşlerimizin zoruna gider.
    1 ... o benim repligim lan