1. 1.
    otuzbiri birinci sıraya koyan erkektir net.
    2 ... taktikyali kasif
  2. 2.
    Benim için de öyle. Hatta ikinci, üçüncü ve dördüncü planda seks gelir bende. Birinci planı henüz yapamadım.
    1 ... eyvallahi olmayan erkek
  3. 3.
    ilk 3 planı seks olan erkektir.

    aslında bakıldığında 3. planı da sekstir.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  4. 4.
    yalan söyleyen erkektir. ceylanı ürkütmemeye çalışır. seks nasıl ikinci planda olur ya? benim bir ilişkiye başlamadan önce bile, sadece flört aşamasındayken aklıma ilk gelen şey kızın yataktaki performansı oluyor.
    3 -2 ... kan tutan kasap
  5. 5.
    bu sözü seks bitiminin hemen ardından sarfetmiştir muhtemelen. 10 dakika sonra aklı başına gelir.
    3 ... the outsider
  6. 6.
    Benim o.
    Yalan falan da değildir.
    ... pich erkek
  7. 7.
    birinci planda ev bulmak vardır.
    1 ... golden trophy
  8. 8.
    birinci planda ayak fetişi veya oral uyarımlar gelir falan diyordur.
    2 ... ebu fesat
  9. 9.
    Bunu diyen sonra da "herşey senin ellerinde. Sen hazır olana kadar beklerim. Yapmak zorunda değiliz." diyen hayatımdaki erkek ayrıldıktan bi kaç gün sonra vajina uğruna rezil etti kendini. Eklemediği, yürümediği kadın kalmadı. Saçma sepan seks gurusu gibi paylaşımlar, porno yıldızı takip etmeler filan... içinde tutunca ayrıldıktan sonra patladı galiba.

    Demiseksüel değilse yalan. Demiseksüel erkek bulursanız da eğer bilin ki allam sizi özel olarak yaratmış. Yüzyılın şansı.
    1 ... evrendebiryildiztozu
  10. 10.
    Yalan söyleyen bir erkektir.tüm erkekler seksi birinci planda tutarlar.
    1 ... 1974197819741978