1. 1.
    demokratik ülkelerde seçim kazanmak için yeterli oy sayısı. 1 fazla oy.

    başkan erdoğan bugün bir açıklama yaptı ve dedi ki: "kimse 13 14 bin fazla oy ile kazandım demesin" .
    burada vurgulamak istediği şey bu seçim saibeli ve sıkıntılıdır. türlü usulsüzlük ve sıkıntılar vardır. böyle sıkıntıların olduğu ortamlarda kimse 13 14 bin fazla oy aldım da kazandım demesindir. zira daha seçim sonuçlanmamıştır.

    beyler adam koskoca devlet başkanı. seçimlerin nasıl kazanılcağını bilmiyor değildir herhalde.
    1 ... gogocu
  2. 2.
    Bir kere daha seçim yapılsa onda da 20 bin fark olsa yine kalkıp aynı şeyi mi dicekler. Geç bunları geç o oyların basında akpliler de var. Ysk süreci sonuçlandırsın. O akp ye bağlı bir kurum değil. Devletin kurumu geçersiz oylara itiraz ettiler sayıldı yine yok. Hepsine itiraz edicez. Hepsi sayılsın. Neden ne alaka sebep var mı? Senin adamın oraya imzayı atmış. Seçim öncesi dünyanın en güvenli seçimi kaybedince ühü ühü seçim şaibeli. Oldu ya ne güzel kazanana kadar saydır. Yazık değil mi oradaki ınsanlara gece gündüz oyların başındalar. Kimse bana demokrasiden bahsetmesin. Bak ankara kabullendi kardeşim hadi sıra istanbulda moraran portakal değil o akp yardımcısı olacak her saat çıkıp saçma sapan iddalar uydurdu. Yenildiniz kardeşim kabullen çekil. Insanların da bi sabrı var. Istanbulu demokrasiyle alamazsınız diyo sanırım. Izmir olsaydı insanlar çoktan o akp binasını yıkardı ama sabredin bakalım.
    1 ... moongirl