bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    yazıktır günahtır şahin gibi bağıranlar ekoszu açtırılmışlar mı dersin pıstırılmış tekerleri çamurluğa sürtmüş duranlar mı dersin saçma sapan renklere kaplanmalar mı dersin. yazık lan böyle ikonik bir aracın bu hallere düşmesi. soğuttunuz amk! ses geliyor bakıyorsun aha bak şahin geliyor diyorsun bir debakmıyor musun bi zibidi almış güzelim arabayı bağırttırıp duruyor falan. ahh ahh bu guzelim aracın hakkını vermek gerek hakkını
    ... meydeymeydeydusuyoruzmeydey
kapat