1. ?.
    Hacı Bektaş-ı Veli anma törenleri sırasında Nevşehir'de a.b.dullah gül'ün protesto edilmesi sırasında açılmış süper ayar verici pankarttır.
    17 -15 ... i belong to che
  2. ?.
    - sayın cumhurbaşkanı, buraya yakışmıyorsunuz.

    + çankaya'ya mı? velev ki yakışmıyorum. erm.. pardon ya biliyorum farkındayım, zaten bulunduğum yeri öyle bir değiştirme çabası içindeyim ki o bana yakışacak ben ona. pembe pancurlu tekkelerimizde küçüklü büyüklü boy boy türbanlı kızlar olacak, hüseyin üzmez ve saz arkadaşları herbirinden 3 çocuk yapacak işte yahçikicumbaa sabaha kadar dance falan filan, *gül gibi geçinip gideceğiz. *
    7 -9 ... gore gori chapa tipa rota hey
  3. 16777215.
    bu durumu dahi kimileri aleviliğe sünniliğe çekmiştir ya, daha diyecek bir şey yoktur zaten! Hacı bektaş-ı Veli'yi dahi küçümseyen, kendi basit düz mantıklarına alet eden bu aşağılık subjektif zihniyetlerin bilaistisna allah cezasını versindir.

    hamiş: unutmadan, mevlana Türk olduğunu asla kabul etmemiş ve bu yüzden tüm eserlerini farsça yazmıştır. Mevlana'yı da ülkücüler aşağılasın o zaman haydi! Aydınlarımız için de Yunus'un ümmi olduğu söylentisi çıkarılmıştır! Gerçi onun ümmiliği de peygamdber efendimizin ümmiliği ile aynı! Ama farketmez sizler de kelimeleri daima ilk anlamlarıyla alın ve Yunus'u aşağılayın!

    Sayın cumhurbaşkanı oraya yakışıyor mu bilemem ama kesin olan birşey varsa bu dine asla yakışmadığıdır.
    8 -3 ... fena halde leman
  4. 0.
    kendini türkiye cumhuriyeti anayasasının üstünde gören yarım akıllıların astıkları pankarttır. sev sevme orası seni igilendirir ama bu şahıs türkiye cumhuriyetinin cumhurbaşkanıdır ve saygı göstermek zorundasın. kim ve ne olursan ol. devlet yönetimi eleştirilebilir ama devlet adamlarının makamına saygısızlık yapılamaz. üçbin yıllık devlet anlayışımız var bizim.
    8 -8 ... mendoza
  5. 1.
    pankartın ardından a.b.d.ullah gül'ün "Atatürk tc'yi kurdu ve bize yol gösterdi" şeklinde bir açıklama yapması ayrıca yarmıştır. *

    size tam olarak yol verememiş ki hala buralardasınız.. *
    9 -6 ... i belong to che
  6. 2.
    (bkz: duygulara tercüman olmak)
    4 -2 ... double cross
  7. 3.
    - nasılsım?

    + sayın cumhurbaşkanı buraya yakışmıyorsunuz!

    - buraya?
    - peki buraya?
    - şuraya?
    - allah allah burası da mı olmadı?
    - ama anayasayı değiştiricem artık haaa, tayyib! gel hocam bir el at..
    5 -2 ... gore gori chapa tipa rota hey
  8. 4.
    açılmaması gereken pankarttır. ne olursa olsun makama olan saygıdan dolayı denmemelidir.
    edit: böyle deyince abdullah gül'ü yerlere göklere sığdıramayan insan sanılacağımı biliyordum, eksilerden de anlaşıldığı gibi evet öyle sanılmışım. değilim fakat cumhurbaşkanı oluşu nedeniyle saygı duyuyorum. sadece o kadar!
    5 -3 ... hayvanlarin en guzeli
  9. 5.
    http://www.payidar.net/at...abdullahgulgercegiqc7-jpg

    cok yerinde bir tespittir ancak biraz gec kalınmıstır.
    1 -2 ... uurtskn
  10. 6.
    seviyesizlikle ilgili olan pankarttır.

    nese ya bişe demiyorum.karmam piç olmuş zaten.ama son bişe ; istediğiniz kadar küçük şeylerle avunamaya çalışın halk yine gidip takır takır oyunu atıp geliyor.

    bu pankartı açanlara ve savunanlara da %47 giriyor.

    off yine konuşturdunuz beni.*
    3 -7 ... frosty