1. 1.
    Arap adetlerini, Arap giyim kuşamını sünnet gibi gösterip; dinin gerçeklerini kamufle etmek için yapılan hareketlerin verdiği rahatsızlıktır.

    O zamanlar müşrikler nasıl kıyafetler giyiyordu?

    Siz sünnet seviciler; peygamber efendimizin ‘ahlak’ ına bizzat inen ayeti Yok say; Onu yapma, ayeti uygulama, ahlaklı olma. Ama Sünnet diye saçmasapan adetleri din diye millete yuttur.
    Mide bulandıran adettir. Hiçbir kıymeti yoktur.
    15 -11 ... ozan oyunbozan
  2. 2.
    O insan sizin için koşulsuz uyarıcı olsa idi kesinlikle ben de ona tükürürdüm. Lakin zat koşullu uyarıcı kapsamında. Yani suç onda değil denen insandan duyulan rahatsızlık.
    ... usop kun
  3. 3.
    Adamın bir amacı, bir ideali var. Ve bu Gandhi tarzı onurlu ve ulvi birşey. Trabzon fener tartışmaktan daha havalı diye çekemeyen varsa anten taksın.
    3 -9 ... abazan celebi
  4. 4.
    insanlar, resmi görevler haricinde açık alanda giyeceği kıyafeti, toplumun ahlakını etkilemediği sürece kendi özgür iradeleri ile seçebilir ve giyebilir.

    Kaldı ki, 1934 yılında Atatürk tarafından çıkartılmış olan kılık kıyafet kanununda da, siviller ile ilgili herhangi bir söylem mevcut olmayıp, sadece resmi din görevlilerinden bahsedilmiştir.

    Dolayısı ile, bu kişiler diledikleri gibi giyinmekte özgürdürler.

    Demokrasi, o sarık ve cübbeli 1 karış sakalı ile gezen adam ile, başı açık, mini etek giymiş, göğüs dekolteli bir kadının aynı vapurda karşılıklı oturabilmesinin temel sebebidir.

    Eğer bu iki örnekte belirtilen kişilerden birisi, diğer kişinin kıyafeti hakkında yorum yapıp giymemesi gerektiğini belirtiyorsa, Demokratik hakkını elinden almak istiyor demektir. Ki bu da suçtur.
    6 -1 ... guzinabinizgeldi
  5. 5.
    demokratik hakmış, özgürlükmüş falan filan.

    1. sarık cübbe uzun sakal, 600 lü yıllarda 60 dereceyi bulan sıcaklarda çobanın teki böyle giyindi diye ( ki bu arap yarımadasındaki iklim şartları nedeniyle idi)

    üstünden 15 asır geçtikten sonra dahi 21. yüzyılda da aynı şeyi giymek demokratik hak değil bir toplumun geleneğini onlardan daha çok benimsemektir. ki bu da islamın ne denli bir sömürge aracı olduğunu açıklar

    2. sözde peygamber arabistanda da değil de kutuplarda yaşasaydı , kürk ve kalın ayı postları giyip dinini yaymaya çalışsaydı, üstünden 15 asır geçtiğinde o dine mensup ekvatorda yaşayan ya da afrikada yaşayan biri o sıcakta kürk mü giyecekti? bu sorunun cevabı da hayır.

    son olarak bu tür kıyafetler aşırı derecede itici olmakla beraber, bir dinin nasıl korkunç bir şekilde insanların beynine zorla kazındığını gösterir nitelikte.
    8 -9 ... por favor
  6. 6.
    ben canım istediği için sarık taksam, vatandaşın biri 600'lü yıllarda sarık taktı diye mi takmış olacagım ?
    Ayrıca o insanın inancından sanane ?

    bu insanın inancı, seni neden rahatsız ediyor ?
    Diyelimki, tamam inancına karşısın ve inancı doğru değil.

    Ulan alagavat. itici diyorsun.. sanane ? Görmek istemiyorsan bakma ?

    Allah aşkına sokakta ne zaman senin giydiğin kıyafete karışıldı da sen başkasının kıyafetine karşıyorsun.

    wien'de binlerce türbanlı gezen insan var. o kadar hristiyan arasında, o kadınlar türkiyede olduklarından daha rahat geziyor ve giyinebiliyorlar.

    Nasıl bir akıl tutulması yaşıyorsunuz siz ?
    5 -6 ... guzinabinizgeldi
  7. 7.
    evet o sarık ve cübbe ile dolaştı diye takacaksın zaten.

    o dönemde muhammed kot pantolon ile dolaşsaydı yine sarık cübbe falan mı giyeceğinizi düşünüyorsun sen? kendinizle çelişiyorsunuz.

    yaptığınız tüm delilikleri tırnak içinde o yaptı diye yapmıyor musunuz zaten?

    o sünnet, bu sünnet şu sünnet

    bu bildiğin kara para aklamak için isviçre bankasına gitmek gibi,

    sünnet yaftasıyla yapmadığınız gericilik kalmıyor.
    3 -4 ... por favor
  8. 8.
    isterse müşterinin en yağlısı olsun dükkandan içeri sokmam. sevmiyorum öyle ilkel ilkel tipleri amk. yıl olmuş 2018 cübbe sarık ne lan deve çobanı.
    4 -5 ... ecinni
  9. 9.
    Genelde beyefendi insanların giydiği gayet sevimli kıyafete karşı duyulan rahatsızlık ötesi duygulardır.

    Kanun okuyan kokona mekanik bir şekilde kanun okuduğu ve maddi gerçeklere dayandığı için sesimi çıkaramasam da burada yazılanlar çocukken yaşanmış bazı travmaların dışa vurumu gibi görünüyor.
    1 -5 ... mahmut sezar
  10. 10.
    bakın ben dini inançları olan bir insan değilim.
    Eski entrylerime göz atarsanız orada da görürsünüz.

    Ancak, insanların kendi tercihlerine saygı duymak zorundasınız.

    Anal sex, Islam dininde yasaklanmıştır.
    Şimdi kadının birisi, sırf acı cekmemek için yapmak istemiyorsa, o da mı yobaz olacak?

    doğu illerinde, sıcaktan korunmak için poşuyu kafalarına sararlar, sarık gibi görünür. bu insanlarda mı yobaz oluyor ? Bakın bu örneklerin din ile bir ilgisi yok.

    kaldı ki, ilerici dediğiniz islam dini dışındaki dinlere mensup insanlarda, din görevlisi olan kadınların tamamının başı ve vücudu (yüz hariç) kapalı olmak durumunda. Ayrıca Bakire olmak zorundalar. Ne kadar gerici değil mi ? Onlarda Sex bile yasak. Erkekleri de, cübbe ile geziyor. onlarda ismi farklı tabi ama..

    ben dini bir dille konuşmuyorum. diyorum ki, insanların tercihlerine saygı gösterin. tercih sebebi önemli değil. o insanın kendi kişisel tercihidir. ve sizin ahlakınıza, sizin özgürlüklerine kast edilmediği sürece, buna karışamazsınız.

    Buna hakkınız yok .
    5 -2 ... guzinabinizgeldi