1. 164.
    Fetonun fikir hocası amerikan sevdalısı bir dinci terörist başı. Nur ordusunu kurdular bunlar.
    1 -1 ... vexillarius of theodopolis
  2. 163.
    bir deli kuyuya atmis...
    ... cenkiss
  3. 162.
    Yaşarken belli kesimlerce fazla eziyet edilip öldükten sonra da fazla kıymete binen kişidir. Her kahramanlık hikayesinde olduğu gibi olayı budur bence bu adamın.

    Eserlerinden de okuma fırsatım olmuşsa da dili o kadar ağır ki cümleleri anlayıp yorumlamak oldukça zor bizim zamanımızda yetişmiş gençler için.

    Eğer gerçekten alim bir zat ise kendisini neredeyse peygamber ilan edecek topluluğu görse çok üzülürdü.

    Büyük ihtimalle yine toplum olarak dengeli sevip dengeli nefret edemiyoruz, sorun bu.
    2 -2 ... huysuz ruzgar
  4. 161.
    bu bir gavs 2 cübbeli 3..

    en büyük tehtid..
    3 -1 ... tayber dogan
  5. 160.
    said i nursi

    Terör örgütünün fikir babası müritleri görüldüğü yerde ezilmeli kirtapları görüldüğü yerde yakılmalı. Yapılmazsa feto yine güçlenir yine bir örgüt ortaya çıkarırlar.
    2 -1 ... vexillarius of theodopolis
  6. 159.
    fetöcüler in ruhani lideri olan şafi kürt.

    türk çocukları imam ı azam ı bilmez ama bu meczubu tanır.
    1 -2 ... uzakyolun yolcusu
  7. 158.
    anlamsız ve saçma bir şekilde hakkında internet ortamında sürekli hakaretler yapılan adam.
    adam ölmüş siz sevsenize, sövseniz de onun için artık bir anlamı yok.

    sobayla konuşuyormuş, tımarhaneye girmiş, kürtçüymüş, cumhuriyet düşmanıymış, kendini peygamber ilan etmiş, radyonun içinde melek var sanıyormuş.
    bu ithamlar baştan sona safsata. hangi kitabını okudunuz da bu kanaate vardınız?
    size gidin nurcu olun. sabah akşam said nursi okuyun demiyorum. bana göre de ne kitapları nede nursi mükemmel kusursuz değil.
    ama;
    kader nedir?
    öldükten sonra dirilme mümkün mü? neden?
    Neden peygamberler var? hz muhammed neden son peygamber?
    kur'an'ın yaratıcının sözü olduğunu nasıl anlarım?
    neden namaz, oruç vs ibadetler var?
    vs konuları iyi anlatıyor.

    kim bu adam;

    2. abdülhamit döneminde meşrutiyet taraftarı idi.
    abdülhamitle arası iyi değildi. ama herkes herkesle iyi olmak zorunda değil.
    münazarat'ı bu dönemde yazdı.

    31 mart olayları döneminde istanbulda idi.
    meşrutiyet lehinde gazetelerde yazılar yazdı. mitingler düzenledi.
    sonrasında idam ile yargılandı. beraat etti.

    1. dünya savaşında gönüllü alay komutanı olarak ruslarla savaştı esir düştü.
    savaş esnasında işaratü-l i'caz isimli tefsir çalışmasına başladı.

    kurtuluş savaşı döneminde istanbulda idi.
    ankara hükümeti ve meclisi lehine propaganda çalışmaları yaptı.

    M. Kemal'in daveti ile ankara'ya geldi. temel konularda anlaşamadılar Ankaradan ayrıldı.
    varlıkların bir yaratıcı eliyle ancak oluşabileceğini açıklamaya çalışan "tabiat risalesi" adlı kitapçığı arapça olarak ankara da iken yayınladı.

    doğuda isyanlar başlayınca nüfuzlu pek çok kişi gibi sürgün edildi.
    sürgünde ısparta da iken işte o meşhur "risale- nur" adını verdiği kitapları yazmaya başladı. bu dönemde işte bugün "nurcular" dediğimiz insanlar etrafına toplanmaya başlandı.

    hayatının sürgün döneminde siyasetle ilgilenmediğini söyler. kitaplarında gerçekten siyasi bir şey bulamazsınız.
    ama chp'nin tek parti yönetiminin düşmesi içinde elinden geleni yapmıştır.

    sonrası devam eden sürgünler, hapisler. ama yılmadı adam ve bugün inanç esasları üzerine çok orijinal ve değerli kitaplar bıraktı.
    Allah ondan razı olsun.
    birde onun bu kitaplarını dünyaya duyurmayı anlatmayı hedef edinmiş bir topluluk
    ha bu topluluk yani nurcular biraz problemli değil desem yalan olur.
    onlar hakkındaki düşüncelerimi ayrıca sonra nurcular başlığına yazarım
    5 -4 ... little little man
  8. 157.
    Bir iki denedim merak ettim , bu herkes okuyor ne acaba diye birşey anlamadım. Sonra bir arkadaşa sordum , ben bir şey anlamıyorum diye , sen anlayamazsın dedi. Bu da böyle bir anımdır.
    7 ... giden gider
  9. 156.
    taş gibi kızlar bu deli kürdün yazdığı zırvaları okuyup kendi beynini yiyor. Harbi üzülüyorum
    5 -3 ... min son
  10. 154.
    Hümanist söylemleri açısından fetöden farkı yoktur.
    O zaman ki siyasi sosyal ortamının yarattığı zamanının fetösüdür.

    Din açısından yazdıkları ve söyledikleri ya da toplumsal olarak bir arada yaşama kültürü sosyal sorumluluk için ne dediğine değil ne yaptığına bakmalıyız.
    Ne yaptığı da ortada.
    Eseri fetödür.
    Ve ileride nice fetöler doğuracak bir yapının mimarlarından biridir. Tüm tarikat ve cemaatler gibi şirk yuvalarının kurucuları arasında olan kişidir.
    Bazı saçmalıklara (eserlerinde) değinmeye gerek yok.
    2 -1 ... thebiggraywolf