1. 1.
    https://www.sahibinden.co...kilometre-863678748/detay

    söyleyecek sözü olan var mı?
    bi yolunu bulup siktir olup gideceğim bu yolunu siktiğimin memleketinden. bokunuzda boğulun aq.

    sahibinden com da 172 bin tl lik doğan
    6 -6 ... barkhausen krakeri
  2. 2.
    Çöp. Başka bir şey değil.
    3 ... bay efendi
  3. 3.
    Fiyatlara karışan yok ya sallayın istediğiniz kadar. Bir gün o araba fiyatları götünüzde patlar inşallah.
    3 ... orgazm kazim
  4. 4.
    adam sansa birine itelerim belki diye random bir fiyat girmis bence, pek de ciddiye alinacak bir ilan degil.
    1 ... obsessive compulsive
  5. 5.
    saçmalıktır. bak 15 bin liraya gel vereyim dese yemin ederim yine almam.
    2 -2 ... dertler derya olmus
  6. 7.
    Rızkın onda 9 u ticağrettedir.
    2 -3 ... erecto hz
  7. 7.
    ahahahahahaahah bu ne amk.
    170 lira dese pazarlık edeceğim tekerlekli tabuta bi de modifiye yaptırmış siktir bok.
    2 ... hilmijem
  8. 8.
    Bu denli fırsatçılık olmaz kardeşim.

    Nerde yaşıyoruz biz?
    1 ... ilkutay
  9. 9.
    Bunlar da koleksiyoncuara satıyoruz ayağına iyice milleti siker oldular. O arabaya o parayı veren bi enayi de çıkar illa ki.

    Almanya'da 170.000 Euro vererek sıfır Porsche falan alırsın.
    1 ... yonetimin kendisiyim
  10. 10.
    (#43987040)

    ben bunu yazdığımda birde eksilediler. yazık içimizde bile fırsatçı kolsuzlar var.
    1 ... narsistikpatinaj