bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    evlilik sonrası oluşan tehlikeli dönemde bulunan çifttir. iki sevgili arasında üçüncü kişi olanlar bilir durumun vahimliğini;

    -ayy benim aşkım çok iyi yapar makarnayı yaa.
    +sağ ol canım sen de çok güzel yiyorsun.
    -yok o senin güzelliğin bebeğiimm.
    *lan susun yeter lan(el bombası at)

    gördünüz işte durumu, daha şimdiden böyle ise..ama bunun öncesi de var tabi:

    -yaa canım yaa çok güzel gülüyorsun..
    +ayy aşkım ya seviyorum ben seni.

    burada durum biraz daha iyi gibin. ancelina culi-bret pit çifti gibi. fakat evlilik kapıya dayandığında hatta abartıyorum evliliğin dördüncü beşinci yıllarında neyin ne olduğu ortaya çıkar. sevgililer mutasyon ile safiye soyman-faik çiftine dönüşüverir.

    -yaa bu geçen gün yolda yürüyor tamam mı bir düştü inanamazsın, uçtu resmen yaa..aahahah.
    +ya sen onu bırakta bu geceleri bi horluyo bi horluyo yemin ediyorum tadilat var sanarsınuhahaha...

    durumu gördünüz. topluluk arasında çift birbirini iğnelemeye, ince mizah besleyen espirilerle sıkıştırmaya hatta yandan yandan değdirmeye başlar.

    safiye-faik çiftine dönüşme eşiğini teğet geçmek ancak arkadaş ortamında fazla gevşememek, özel hayatı kendine saklamakla mümkündür. aman diyim..
    3 -1 ... kronik kuzu
  2. 2.
    eğer bu çift dönüşümlerini tamamlarsa, hafta iki gün yarımşar saat yanlarına gidip muhabbetlerine ortak olunması gereken çifttir. yaptıkları saçma sapan konuşmalar sizi günlük hayatın stresinden arındırır. bir nevi anti-depresansdır. boş boş gülerek zaman geçirebilirsiniz.

    lakin yukarıda bahsettiğim süreden daha uzun süre bu konuşmaları dinlemek zorunda kalırsanız, dünyanın size sunmuş olduğu bu güzelim anti-depresan sinir krizi geçirmenize neden olabilir...
    1 ... sagi
  3. 3.
    (bkz: kemal kılıçdaroğlu)
    (bkz: dengir mir mehmet fırat)
    (bkz: kemal kılıçdaroğlu vs dengir mir mehmet fırat)
    1 -1 ... rezervuariti
  4. 4.
    dönüşme sürecini tamamlayamadan özlerine dönmeleri temenni edilen çifttir.
    1 ... eirene
  5. 5.
    (bkz: evrim teorisi)
    ... hayatin anlamini arayan adam

alakalı başlıklar