1. 18.
    ya bi siktir... ya salak salak başlıklar.. kim o? nerede o? ne salak salak başlıklar bunlar? ne kadar salak salak başlıkl... bi dakka abi, tamam abi bırak bi. oğlum bak, normali bunun nedir biliyor musun? "sarman bey iyi akşamlar.." kaçıncı nesilsin sen? kaçıncı nesilsin sen? bi dakka hayır kaçıncı nesilsin sen? kaçıncı nesilsin sen? bana neslini şöyle. kaçıncı nesilsin sen? hayır neslini şöyle. kaçıncı nesilsin sen? dalyarak!! bu başlık böyle mi açılır? Sıçarken götüm acıyor. ben sana soruyo muyum neren acıyor diye? soruyo muyum? ne kadar aptal aptal bunlar? bi dakka abi, şimdi nickaltına şöyle yazıcaklar "içkiliydi bilmem ne" öyle bişey yok alla alla, niye sarhoş muamelesi.. ya bi dakka, yaa hergele kutay abi, tamam, gel. ne aptal aptal başlıklar bunlar yaaa.. sıçarken götü.... ammmmcık ağızlı, sen kimsin lan, sen kimsin? onbirinci nesil bı tane yazarsın, sen kimsin lan, sen kimsin abi, sen kimsin? ya itmeyin bı. Sıçarken götü acıyormuş, bu kadar aptal bı başlık olabilir mi? Sıçarken götü... amına koyim ben ona soruyom mu abi
    -1 ... kel sarman
  2. 17.
    (bkz: kızlar soruyor)
    ... baltaic
  3. 16.
    arkadaş siz nasıl manyaklarsınız ben anlamadım amk.

    6 saattir bu başlık solda lan, neyini konuştunuz bu kadar?

    tövbe estağfurullah yav.
    3 -1 ... tomoe the youkai
  4. 15.
    Hemen basur diye teşhis koyulmak ana hematom da olabilir ana Fissür de basur da. Procto gylevrnol un hem fitil hem kremi iyi gelebilir ama hastalıkta utanma olmaz direkt doktora gidilmeli. Yoksa Kötü sonuçlar doğurabilir.
    1 ... ayinyirmialtisiidi
  5. 14.
    Sulu şeyler de yemeyi dene hep kuru yersen yırtar sonra ilerde tutmaz akar akar akar.
    1 ... desifreleyici
  6. 13.
    götünü sildiğimin böyle başlık mı açılır.
    1 -1 ... true
  7. 12.
    (bkz: rektal tuşe) zamanın gelmiş.
    10 -1 ... darked
  8. 11.
    montla sıç.
    3 ... everybody calls me alpha
  9. 10.
    analı azalt.
    1 -2 ... anto
  10. 9.
    (bkz: komagene)
    1 ... blitzz