bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. ?.
    çok etkilenmişlerdir.

    lakin en nefret edilesi insan modellerinden biridir. bi git artık denilmesi kuvvetle muhtemeldir. ama gitmezler. bir konu açılır o filmi anlatır. örnek vermek gerekir, o filmden saçma sapan örnekler sunar. bir film oynar izlemeye koyulursunuz, o ise gittiği filmin bundan güzel olduğunu savunur. sonunda benim gibi kültürlü ve 18 dil bilen abartılı bir insandan bile küfür yer. salak dedim geçen birine, bu benim ilk küfürümdü. cüzdanım çalınsın ki kendimden utandım! lakin haketmişti, sonra utanmaktan vazgeçtim.
    -1 ... cool adam
  2. ?.
    alzheimer hastasıdır.
    -1 ... hacilardayim
  3. ?.
    anlatım bozukluğu yapan insandır. bu insan filme sürekli mi gidiyor yoksa sürekli filmi mi anlatıyor orası meçhuldür.
    6 -2 ... nil nil nil
  4. ?.
    ya filmi gerçekten çok beğenmiştir ya da anlatacak başka bir şey bulamamaktadır.
    ... percen
  5. ?.
    (bkz: anlatım bozukluğu)
    1 -1 ... testral
  6. ?.
    anlattığı filmi kendisi hala anlamamış insandır, o yüzden sürekli gider durur. **
    2 ... nicki buyuk
  7. 0.
    bunlar iki tiptir.birinci tip filmi öyle güzel bir şekilde anlatır ki sizide gitmeye heveslendirir.ikinci tip ise filmi anlatmakla kalmayıp finalini de söyler. işte ben bu ikinci tipe öyle gıcık olurum ki ,o anda ağzını burnunu kırasım gelir.güzel kardeşim madem anlatıyorsun sonunu niye söylüyorsun.
    ... heartigan
  8. 1.
    nadiren sinemaya giden insanların yaptığı eylemdir.
    ... lafleur
  9. 2.
    herkesin o anda o konuyu merak ettiğini düşüyordur garibim.
    nasıl bakarsan öyle görürsün.
    ... tanyel
  10. 3.
    ağzı burnu kırılası insan tipidir.''tamam ya daha anlatma bende gidicem''dersin ''ya harbi git oğlum süper bak bi de şey vardı en komik sahnesi oydu zaten .... sonundada öle oluyo işte!!!''diye devam eder.
    ... xyzx
kapat