1. 8.
    seçecek yer mi kalmadı diye düşündürür. ne aşklar başladı bitti zamanında burda hep hüsran. yapmayın gızlar.
    ... tontirikyanak
  2. 7.
    Aşk güzel şeydir. Sözlük harici insanlara kendini teşhir etmeden yaşanılanı en güzelidir.
    1 ... aconitium
  3. 6.
    şu ana kadar sözlukten hiçbir erkekle ilişki yaşamadım.
    ... yazar cizer34
  4. 5.
    biraz seçiciysen buradan seçmezsin be kızım.Yazıktır.
    1 ... archertyu
  5. 4.
    Harun abi terörü yüzünden erkeklerin de sıklıkla yaşadığı aşk türüdür.

    Kaç yağız delikanlı anasının elini öptürmeye götüreceği, hayatımın aşkiloşkisi, yavuklum dediği kızın büllüğünü alnının ortasına şaklatmasıyla pembe rüyalarından sıçrayarak uyanmıştır.

    Şu mesaj kutularının dili olsa da anlatsa.
    3 -2 ... kinamiyo takao
  6. 3.
    Bir sözlük kızı sizi sadece A noktasından B noktasına götürür. Atıyorum Burdur’da yaşıyorsundur kız da Bayburt’tadır, gidersin.

    Ama bir sözlük erkeği sizi bulutların üzerine çıkarır. Burada sözlük erkekleri ile ilgili yaşanan şeylerin lafı çok edilmiyorsa bu sebeptendir.

    O bok attığınız sözlük erkekleri sizlere bir şeyler yaşatsın, ayağınızı yerden kessin diye ölüyorsunuz. O ölen biten kimselerin neler yaptıklarını da sözlük kızlarının iç yüzü yazı dizisinde anlatacağım zaten.
    -3 ... neksflis
  7. 2.
    Esmer, yağız, uzun boylu fit bir bey varsa gelsin babamdan istesin. Bıktım bu bekarliktan yiğidim gel beni bul.
    4 -3 ... domestik ev hanimi
  8. 1.
    Mesaj kutusu sürekli hareketli olan bir erkekle aşk yaşamaktır.

    Onu kimler takibe almıştır
    Kimler öpüyordur nickini
    Olur da buluşmalar ayarlarmışsa
    Dudağında dilinde kimlerin izleri vardır kim bilir.

    Sosyal çevrenizden edineceğiniz biriyle birlikte olun. Burada bir yazar vardı. Başka bir yazarla bir süre flört etti ama sonunda gerçek hayatında birlikte olacağı biriyle evlendi.

    Bazı şeyler bazı zamanlar, farklı geldiği için heyecanlı gibi oluyor ama hiçbir şey gerçek olanın yerini tutamaz.
    6 -4 ... neksflis