1. 4867.
    hiç bir zaman sorgulayan, hak talep eden ve talep ettiği haklar kapsamında çabalayan bir millet olmadık, olacağımızı da düşünmüyorum. zira her milletin kendine has bir takım özellikleri var evet. biz millet olarak her zaman savaşçı bir toplum olduk. savaşçı toplum olmanın getirdiği bir çok başarıyı da tarihimizde destanlar yazarak genç nesillere aktardık.

    ama ne yazıktır ki hiç sorgulamadık, hiç talep etmedik, okumadık, aydınlık ve entelektüel bir bakış açımız olmadı, kendimizi geliştirmedik. bu yüzyıllardır böyleydi ve maalesef böyle kalacak. tarihimize şöyle bir göz attığımızda bunu görmek o kadar kolay ki.
    1 ... stultis non succurritur
  2. 4866.
    Sana sürekli kusurlarını yüzüne vurup söyleyen kişi, dürüst olduğunu iddia etse de asla dürüst Falan değil, bilakis kıskanç ve kendiyle mutlu değildir.
    2 -1 ... helen of troy
  3. 4865.
    Fazla değer verirseniz, az değer görürsünüz.
    Fazla severseniz, az sevilirsiniz.
    Fazla merak ederseniz, az merak edilirsiniz.
    Yani fazla olan hiçbir şeyde bir numara yok!
    4 ... stargate
  4. 4864.
    isminin can olduğunu söyleyen yavşağın çok yüksek olasılıkla önünde bir isim daha vardır.

    Bunu unutmayın bakın böyle değilse ben de adam değilim amk.

    Şu yaşıma geldim Daha tek isimli bir can görmedim.
    ... siradan siradam absolute
  5. 4863.
    hala geçerli mi bilmiyorum ama eskiden öğretmen çocuklarının hepsinin de yazlığı olurdu.
    Ulan hiç sekmezdi o zamanlar.
    ... kendinden utanan adam
  6. 4862.
    Bu hayatta şansın açık olucak herşeyden çok şans şekillendiriyor herşeyi.
    1 ... wolfpack
  7. 4861.
    Hayat sevdiklerinle gulmemek eglenmemek icin gercekten cok kisa. Zevksiz, ruhsuz ve boktan bi yasamin gercekten cok da anlami yok. Ancak etrafinizdaki insanlarla bu hayatin gercek var oluslarina dair paylasimlarinizda donutlerinin evet oyle gercekten de'den oteye gecememesi iste sizin o yuzlerine gulmus olmanizi zayifliginiz olarak degerlendirecek kadar sig gerzekler oldugunun dolayli tespiti. Yani kiminle eglendiginize, yeyip icip, guldugunuze dikkat edin.
    1 ... mobilisinmobili
  8. 4857.
    alternatif rota bulundu dediğinde trafiğe dalıyorum. arabanın anasını sikti soktumun navigasyonu.
    1 ... evinin beyi cocuklarinin anasi
  9. 4856.
    yandex navigasyonu ne zaman açsam. dümdüz yol dururken dağ bayırdan gidiyorum.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  10. 4855.
    Kısa yoldan gidince bir saçmalık olur yol daha çok uzar.
    1 ... erecto hz