1. 264.
    Çok motivasyon videosu izledim hayata motivasyon yoluyla bakmaktan bıktım.Her neyselerin elinden tuttum ama sonu hep boşluk.Aynı sorunu yaşayan varsa yeşillendirsin dm lesin her ne ise...
    1 ... ustad34
  2. 263.
    Esansiyel tremor ile yaşamak yeterince psikolojik problem yaratıyor. Aklına hangi çeşit problem gelirse...
    1 ... cikolatalidonut
  3. 262.
    Geçen hafta itibari ile öğrendiğim narkolepsi.
    ... lanbis
  4. 261.
    bir pisikolog asperger dedi başka bir pisikolog bipolar dedi. ama bipolar olduğuma ihtimal vermiyorum.
    1 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  5. 260.
    Dissosiyatif kimlik bozukluğu, Dissosiyatif amnezi.

    Bir insanın kendisinden nefret etmesini, tiksinmesini sağlayan iğrenç durum.

    Hayatınızın belli bölümleri hiç yaşanmamış, sanki siz hiç o anlarda yokmuşsunuz gibi. (Zaten yoksunuz)
    10 ... hoppit
  6. 259.
    arkadaşlar ben gerçekten sürekli olarak altıma işeyeceğim korkusu taşıyorum. dışarı çıkar çıkmaz çişim geliyor. bir tuvalet bulunca koşup işiyorum. son damlayı işedikten sonra, ohhhhhhhhhhhhhh çekiyorum. tekrar dışarı çıkınca biriken o damlaları tek tek hissediyorum ve içimden ya altıma işerşem diye bir soru alevleniyor. asla toplumdan çekinmem. insan içinde üstümü değişirim, kemerimi açar düzeltirim, ne bileyim her türlü taşkınlığı hiç utanmadan yaparım. ama altıma işemekten çok korkuyorum ben amk

    bu hastalığın adını bilen var mı?
    onun dışında yıkanmaktan da hoşlanmıyorum
    alla alla
    3 -6 ... yikanmak istemeyen cocuk
  7. 258.
    Obsesiflik kompulsif bir yapım var ama tanısı falan yok çok şükür.
    2 ... duygusuz adam
  8. 257.
    Anksiyete bozukluğu. Kimse de anlamaz. Eşekten düşmedikleri için.
    3 ... fyabse
  9. 256.
    bu bir psikolojik problem mi bilmiyorum ama olmak istemediğim yerlerde olmaya zorlandıkça canım çok ama çok sıkılıyor. samimi olmadığı düşündüğüm ortamlarda insanlara gülemiyorum. soğuk nevale olarak nitelendiriliyorum o yüzden. içlerine karışasım gelmiyor. keşke görünmez olsam diyorum. ya da oradan defolup gitsem. bi de özgürlük istiyorum. istediğim gibi hareket edebileyim. zaten çok absürt alışkanlıklarım yok. sadece biraz kendi kendime kalmak istiyorum. kalana kadar mutlu hissedebileceğim çok az zaman var.
    10 ... nammu
  10. 255.
    sözlük yazarlarının psikolojik problemleri
    7 ... alkolik oldum