bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    sevgili papa

    aslında hristiyan değilim ama sempatizanıyım. ama yine de askere gitmek istemiyorum. daha önceden beşiktaşlı olduğumu da açıkladığımdan aziz başkanın yanına gidemiyorum. basit bi iş içinde uçak kaçırıp insanları mağdur etmek istemiyorum. abi senin tanıdıkların vardır hallet şu işi. kilise işine bi ara bakarız söz...

    montajelemani
    12 -12 ... aabi
  2. 2.
    sevgili papa.

    erkek arkadaşım ile 5 senedir çıkıyoruz. hiç sevişmedik. ancak son günlerde bir garip davranmaya başladı. ayıptır söylemesi, arkamı dönsem sürtünüp geçiyor, yerden bir şey almak için eğilsem parmak atıyor. gözlerinin bazen sadece beyazları görünüyor. "zözözözö" şeklinde saçmalıyor arada. "zın zın zın zın" diye zonklama sesleri geliyor kasık bölgesinden.

    verip kurtulayım mı? yoksa ırzıma geçmesini beklemek daha iffetli bir davranış biçimi midir?

    ellerinden öperim.

    deep *
    122 -12 ... deep
  3. 3.
    çok sevgili dostum berlisconi (üzeri çizilir) papa geçenlerde çok sevgili dostum karamanlisle kulaklarını çınlattık. duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini, ulan biz seninle beraber ıslanmadık mı bu yollarda? kasım ayında gelme azizim (ah görüyo musun allah söyletti aziz olacan vesselam) kasımda istanbul ayrı bi çekilmez oluyor neyse diyeceğim seni çok özledim. kardinalken aradın sorardın şimdi g.tün kalktı tabi. sen de haklısın be azizim ne diyelim.. dünya işleri yoruyor.. mektubuma burada son verirken oradakilere selam. büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim.

    paleface
    7 ... paleface
  4. 4.
    seviyeli papa,

    ben chat odalarına pek takılan biri değilim, eğer msn varsa;

    seviyeli bir sohbete ne dersin?

    astsubay22
    108 -9 ... penta-don
  5. 5.
    benedikt ağbi;

    şu bizim uefa kupası işi var ağbi. kol gibi bi gruba düşmüşüz be ağbi. ağbi sen kupa işini ayarla 25 milyon kiliseye gitçez ağbi. söz ağbi.

    fenerbahçe taraftarı sharka
    7 -5 ... aabi
  6. 6.
    papacığım;

    abuk subuk demeçler verip insanları hasta ediyorsun. tükürüğümüzde boğarız lan seni. sen hristiyanların halifesisin sesimizi çıkarmıyoz. topla tüfekle gelin olm haçlı olun yine farketmez. seni neyine güvenion, gelip amerika mı kurtaracak seni (nazilere ne yaptı bilion) almanlık yapma la! neyse iftar yapmaya gidiom biraz sinirli olabilirim darılmaca yok, ok?
    tabi sen bilmezsin oruç tutmayı falan ramazan ayı hikmetilerini. gerçi ayı gibisin maaşallah. hadi öptüm en yumuşak yerlerinden*.
    dediklerimi unutma, hayırlı ramazanlar.

    sıkarfeys.
    12 -1 ... scarface
  7. 7.
    papacım ;

    okey partimizi bu ay vatikanda vermeye karar verdik.
    hazır ol canım buyuk bi parti olcak bu. sakın gecen ki gibi taş calma eylemine girme bak orası kutsal yer carpılırsın papoj olursun sonra. tamam mı?
    hadi öptüm yanaklarından canımm

    kankin hüsoş
    11 ... pamuk proton ve 7 elektron
  8. 8.
    gördüm ki doğru yolu bulmuşsun. ama buradan sağa sola sataşma.

    (bkz: müslümanlığı seçen papa)
    7 ... pilotmont
  9. 9.
    sevgili papa;
    gel seni müslüman yapalim. bak aslinda seni hak yoluna davet ediyorum. yaninda arkadaslarini da getirebilirsin. hem sana soyle guzel bir de isim buluruz. ne o oyle benedickt falan. mesela bence senin adin abdullah olsun.
    sen bu teklifi bi düşün bana cevabını ozel mesajla yolla.
    sevgiler
    sivrisinek
    8 -1 ... sivrisinek
  10. 10.
    nur yüzlü john paul ü özledik.
    (bkz: gelen gideni aratıyor)
    4 ... aktiflora
kapat