1. 169811.
    Itiraf su ki bu gece çok istekleyim uygun kiz varmi.
    1 ... gurkan36033
  2. 169810.
    bir kaç sene önce çok param vardı, 2 haftaya kadar da hiç param yoktu, şu an yine çok param var ama 2-3 gün içinde yine hiç param olmayacak.

    oğlum bazen ciddi ciddi allah yukarıda bana bakıp ''ehehe amına koduğum seni ehehe'' diyor ve taşak geçiyormuş gibi hissediyorum.

    ciddiyim eğer allah varsa taşak geçiyor benimle, eğleniyor, gülüyor, sims oynuyor amk.
    3 -1 ... gold tab gibson
  3. 169809.
    Bundan birkaç ay önce yürüme mesafesinde gideceğim yerlere dolmuşa binmeyeceğime, parasını da binmiş gibi bir kenara ayıracğıma kendi kendime karar verdim. Ay sonunda 96 tl biriktiğini görünce gözlerime inanamadım. Kendi kendime fuzuli ne kadar çok masraf ettiğimi itiraf ettim. Sonuç mu. Boş ver oğlum 96 tl senden kıymetli mi dedim. Dolmuşa el ettim.
    3 ... the sakal
  4. 169808.
    pseudo depresif bohem poserlardan biktim, yeter.
    ... revolter00
  5. 169807.
    Geceye karıştık yine. Melodiler sarmaş dolaş hayatımda. Arızalı sesleri duyar oldum müziklerde. Anlattıklarından çok manalarıdır, beni kendine çeken. Sessizlik ekilmiş bir saksıdan, ancak bir tutam daha sanat çıkardı.
    ... kaderin dizayni
  6. 169806.
    Sırf bu başlığı hortlatmak için yazıyorum.
    ... el rey esta muerto sois vivo
  7. 169805.
    insanlar halay mendili gibi bi yuzleri hep goz alici diger yuzu ise izlerle dolu sönük...
    ... halaymendilli
  8. 169804.
    en guzel yaslarimi bir tezek sarmalinin icinde geciriyorum ve bu beni cok uzuyor.
    1 ... toskaa
  9. 169803.
    ilk defa bir yılbaşını özel geçirmek istiyorum.

    Nerede,nasıl, kiminle ve ne şartlarda olur bilmiyorum.

    bu yıl özel olsun istiyorum, neden bilmiyorum ama çok özel olsun istiyorum.

    Şuan tek beklentim bu hayattan.
    1 -1 ... freudgillerden sigmund
  10. 169802.
    Bir simülatörün içindeyiz arkadaşlar ve herkes kendini bir bok sanıyor.
    2 ... balistik karizma