1. 1.
    sözlük kızlarıyla iki lafın belini kırmak için reelde görüşmektir. yüzyüze yapılır.

    merhaba uludağ sözlük kızı, ben 3ekadarsay. eskişehirli varsa aranızda birazdan dışarı çıkıcam, insancıl kitapevinden kitap alacam adalardaki. ama hemen eve girmek istemiyorum adalarda bir kafede oturup çay içmek istiyorum ama asosyal olduğum için tek başıma oturmak absürt kaçıyor bana. lütfen herhangi bir organ mafyası ya da bir kötü adam değilim. ben sadece okulunu bitirmeye çalışan bir üniversite öğrencisiyim. hem ben... bu zamana kadar hiçbir kızla bir kafede oturup konuşmadım. lütfen varsa eskişehirde olan hemen pmden mesaj atıversin.

    ilk defa bir entryi ciddi ve heyecanlı yazdım.
    4 -9 ... papa jupiter
  2. 2.
    olmayacak duaya amin demektir.
    1 ... papa jupiter
  3. 3.
    büyük çaba ister.
    1 ... 12345678oo
  4. 4.
    iyice esra erol formatına dönen sözlükte zor ama bir ihtimal olacak eylem.

    bu arada yarışmaya istanbul'dan katılıyorum.
    (bkz: okuyom ben ya)
    3 ... birakilmaktan yapilma bir adam
  5. 5.
    hep istenen lakin bir türlü gerçekleşemeyendir.
    1 ... kartalbey
  6. 6.
    başa gelecek en talihsiz olaylardan. abi bak şimdi, burada bir sürü yazıp çiziyoruz. sözlükte yazan bir kızın çenesi durmaz. allah korusun sevgili filan olursunuz, hayatın boyunca senin o başını yer. tehlikeli iş yani. bi' de kendi zekalarını belli edenleri saymazsak çoğu akıllı. ben korkarım burdaki kızlardan aga. yılların çok zor geçebilir. sen gene bi' iyi düşün.
    8 ... bana hayallerini anlat
  7. 7.
    Bence normal bir eylem. Onlar da sizin gibi insan. + hiçbirini genellemeye vuramazsınız ki her insan farklı. insan kendi buluşmak istediği kişiyi seçebilir. Kimse silah dayamıyor kafanıza. iki taraf da görüşmek istemişse bu onların tercihi. Belki kızın amacı sadece tanışmak. Hemen niye sevgili olmaya yoruluyor ki bu?
    2 ... mozart in kalbine giden yol
  8. 8.
    blue balls yaşamanıza neden olur.

    en iyisi sözlük kadınlarıyla buluşun.

    belki boşalmanıza yardımcı olurlar.
    1 -2 ... necati bilader
  9. 9.
    Kiz kiza zaten yapiyorlar bu eylemi. Onlar sadece bizimle buluşmuyor. *
    3 ... kirisik
  10. 10.
    (bkz: Msn e gelsene)
    1 ... silinen hesap 014384