1. 1.
    Şu ana kadar kibar bir şekilde telefon numaralarını istediğim bütün kızlar hakaretle karşılık verdiler. Her defasında yılmayıp, bu kızın kafası kırık, şu kızın canı sıkkın diyerek başka taktiklerke farklı bir kıza yöneldim fakat sonu hep aynı.

    O zaman anladım ki sözlük kızları kendilerini bişey sanıyorlar. Ne olmuş yani numaranı versen geceleyin sohbetleşerek sabahlasak telefonun iki ucunda. Sapıklık yapmam kardeş sıkıntı yapma yani..
    2 -5 ... bir idealistin ta kendisi
  2. 2.
    Onları bırak bana gel yakışıklım.

    T:sinir bozucu durum
    5 -1 ... kralina catarim belaya batarim
  3. 3.
    Sapkınlık belirtileri gösteren erkek yazarın söylediği sözdür. Acil şifalar dilerim.
    ... sonleyla
  4. 4.
    geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım buradan bi entry'nin ss'ini atmıştı.

    entryi okuduktan sonra gözüm ss'de gözüken sol frame'e takıldı ve popüler bir sözlük kızı ile ilgili 4 (dört) adet başlık gördüm. anlık bir utanmadım değil.

    şunu düşündüm sonra : arkadaşımın da gözü takılsa, "kimmiş lan bu*" diye bir girip baksa o da öğrenecekti mesela. düşünsenize sözlükte yazar bile olmayan tamamen alakasız birisine bile zorla o kızı göstermiş oldu o ağızdan tükürükler saçarak açılan ergen başlıklar.

    uzun lafın kısası, hakkında bu kadar konuşuldukları sürece normal olan budur. bir internet sitesini (ki ülkenin en çok ziyaret edilen sitelerinden biri*) açıyorsun ve o kız hakkında sayfalarca konuşulmuş falan. tabii ki bir şey sanar kendini, ne yapsın.

    bu kızların "ben neymişim" havalarından rahatsız oluyorsanız onlar hakkında konuşmayın abi. bu kadar basit.
    2 -1 ... 10610
  5. 5.
    Bence siz çok geri zekalısınız.
    6 -1 ... walpurgisnacht
  6. 6.
    Yukardaki arkadaşa katılıyorum. Artıyı da ben verdim.
    4 ... serefsizimbenmaklimagelmisti
  7. 7.
    Başka bir başlıkta daha belirttiğim gibi durum aynı bu:

    acı bir gerçek, burada totonuz havada ama reelde işe yaramaz peluş oyuncaklardan farkınız yok. peşinizden "kuku"mav kuşu gibi koşan abazanlar olmasa varlığınız bilgisayar masamın köşesinde yaşayan örümcekten daha fazlası değil.

    edit: bazı ilgi kedileri için geçerli bu cümlem, lütfen gayet normal olan sözlük kadınları alınmasın. size benden daha saygılı davranacak birilerini bulmak oldukça zordur emin olun.
    2 -1 ... zukertort
  8. 8.
    iktisat derki talep yükselir arz sabit kalırsa fiyatlar yükselir. Aç köpek gibi herkesi s.kmeye çalışmasa birileri onlar da değerlerini olması gerektiği gibi görür yani sebebi yine erkeklerdir kusura bakmayın tek başıma talebi düşürüp piyasayı dengeye sokmaya çalışıyorum ama yetmiyor.
    1 ... quepasa