1. 1.
    (bkz: inci sözlük formatı)
    2 ... efsane yazar
  2. 2.
    (bkz: lan bu sabah yarraaam benden önce kalktı)*
    11 -1 ... demirci kawa
  3. 3.
    format kalkmadığı için buraya yazılmasının da uygun olmayacağı başlıklardır...
    4 -1 ... yagmurlu bir gundu
  4. 4.
    (bkz: sözlüğü terk eden yazarlar)
    1 ... ugurlu sayim 7
  5. 5.
    herşeyi biliriz bizcilerimizin, hemen ben biliyordum zaten ve türevi başlıklar açması muhtemeldir.
    1 ... suzan avci
  6. 6.
    (bkz: beyler kalktı capslı)
    (bkz: gelecekte sözlük formatlarının kalkacak olması)
    3 ... pilotmont
  7. 7.
    (bkz: beni seven 1 000 000 kişi bulabilirim)
    2 ... isyankarbumerang
  8. 8.
    (bkz: bi film soruyorum hemen silicem)
    geçen hafta açtım. 5 gün çaylak oldum aq.
    3 ... bikereindiroeli
  9. 9.
    hey özgürlük !
    ... arjuna
  10. 10.
    (bkz: lüküs hayat)
    ... zaga