bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    tanım çükü: sözlük ahalisine şirin gözükmenin yollarını gösteren başlık.

    evet, beni sevmediniz, ya da ben çok alınganım sevmediğinizi düşünüyorum, istedim ki beni sevin, onun için size şirin gözükücem bu başlıkta. ben nutella yemeyi çok seviyorum, hele eti browni intense hastasıyım her gün bir kasa alıyorum. tabi ki kılıçdaroğlu'nu da unutmadım, halkımızı kılıçdaroğlu kurtaracak, çünkü o yeni ecevit, halk adamı o, hı hı evet aynen o. haa bir de ben de sizin gibi izlediğim filmlerin yarısında çıkıyorum, üff götüm gibi oluyo o filmler, öyle kalitesiz dizileri de izlemiyorum doğrusu, annem izlerken görüyorum sadece, sonra da en ince ayrıntısına kadar anlatıyorum, annem de her diziyi izliyor doğrusu. sonra ben de sevgilimin am suyunun klavyeme dökülmesinden rahatsız oluyorum, ben de penise tığ sokulmasını mantıksız buluyorum, ehe ehe alla alla ne adamlar var. haa fenerli falan da değilim, hehehe yine türkiye kupasını alamadılar. haa bir de atatürk olmasaydı, babamız belli olmazdı, hıhı evet babamız belli olmazdı. haa ben bi de ingilizce şarkı sözü yazmayı çok seviyorum, anlamını bilmesem de yazıyorum(evet farkındayım şimdi sevmeye başladınız). recep ivedik mi? ıyyy. nasıl izliyorlar onu anlayamıyorum doğrusu. haa bir de her başlığa başlık sıçmak, ne diyem mahmut mu diyem, tutmayın küçük enişteyi şeklinde entry girmeye bayılıyorum.

    evet uludağ ben de artık içinizden biriyim(evet farkındayım, sübhanallah ibretlik bir paylaşım yaptım)
    düzüş: ben bu başlığı aynen şöyle açmıştım: ben bu başlığı sözlüğe şirin gözükmek için açtım. lakin moderasyon artık benim ağzımdan beyanat vermeye başladı, tutup bu hale getirmiş. e olmadı ki şimdi bok ettin arabayı.
    10 -9 ... la maison bleu
  2. .
    (bkz: bu yaptığın çok ayıp can)
    2 ... the sahto08
  3. .
    (bkz: sahip çıkın bana)
    1 ... catstark
  4. .
    (bkz: abi Beni sev)
    1 ... nukleerbasliklierkek
  5. .
    ha bir de ben akpden nefret ediyorum,ananı da al git, gemicik, ıyy çok kötü. ülkeye şeriatı getirmeyi çalışıyorlar.
    1 -1 ... la maison bleu
  6. .
    (bkz: sev beni sözlük)
    -1 ... yuksekdozalkol
  7. .
    (bkz: gel annem kucağıma sen)
    ... kavanoz camdan olsun
  8. .
    (bkz: çok şirinsin canım)
    -1 ... zarbut