1. 1.
    Cidden yazık amk.

    Buraya ilk geldiğim zamanlar cidden kaliteli insanlar vardı.

    Her türlü fikir alışverişinde bulunup, hem kendinin hem başkasının ufku açılıyordu.

    Şimdi Sözlükte ne ufkundan bahsediyorsun sen amk diyenler çıkacak.

    Haklısın senin gibi amına koyduklarim türedikleri için bu halde burası.

    Yazdığın entrye gelen küfürlü mesaj mı dersin, her gün aynı cinsel başlıkları görmek mi dersin...

    Bok ettiniz Sözlüğü amk.
    3 -5 ... the rus
  2. 2.
    (bkz: küfürden şikayet ederken küfürlü entry girmek)
    ... tsukky
  3. 3.
    genelleme yapan kitledir.
    Örnek: "üniversiteye giden bütün kızların erkeklerle elleşmesi gerçeği"
    gibi saçma salak entryler.
    1 ... thebluzz