1. 1.
    geç kaldı. geçen yıl başlayacaktı.
    2 ... monk of monkmountain
  2. 2.
    Merhaba. Ben iki gündür avel avel swap diyenlerden biriyim.

    Borsa iki günde yaklasik on bin puan düstü. Swap islemleriyle tokatlanan yabancilarin tl borclarini kapatmak icin borsadan cikisi olarak yorumlandi bu düşüş.

    Esenlikler.
    4 ... hubel
  3. 3.
    borsadan çıkanlar aldıkları tl leri ne yapacaklar diye merak ettirir.
    1 ... monk of monkmountain
  4. 4.
    gerçekten baya terbiye etmiş. dolar 5,57 tl.

    baya düşmüş dolar, artık her şeyi ucuza alabiliriz. akape sayesinde her şey ucuz artık. cehape ve iyi parti yüzünden dolar fırlamıştı, akape sayesinde tekrar düştü. ekonomi bakanı 17 yıldır cehapeli ve iyi partiliydi, artık akape geldi ve hayatımızı kurtardı.
    4 ... abhartach lynch
  5. 5.
    retenin önce dilini terbiye etmesi lazım. spekülasyon ortamını kendi diliyle hazırlıyor sonra da vay bize şöyle saldırdılar, böyle atladılar vs vs.

    geçen haftaki olayı retenin bilerek, isteyerek, planlayarak yaptığını düşünüyorum.
    2 ... spin quantum
  6. 6.
    terbiye etti mi etmedi mi orası tartışılır ancak şu su götürmez bir gerçek ki bu piyasayı öldürmüştür bu hareket. üstelik bu geçici süreli bir durumdur, birçok şirket zates stop loss yedi swapları kapattı. bir daha o piyasadan nah bulursunuz para. şurada seçime kadar iyi dursun diye yapılan şey sonra bir yerlerimizde patlayacak. bu birincisi.

    ikincisi, sen ülkendeki şartları değiştirmezsen eğer sermayeyi, londradaki para babalarını, dış mihrakları, faiz lobisini, soğan lobisini dizginleyemezsin. bu çok açık bir şey. herif tl şortluyor e bunun bir sebebi var yani sonuçta kimse mal gibi gidip yabancı bir para birimini şortlamaz. o sebebi düzeltmezsen şimdi terbiye ettik dersin gelirler koyalar götüne görürsün sonra. ha bu asla boyun eğelim dediklerini yapalım değil, aksine onların oyun alanlarını kıstılayacak şeyleri yapmak gerekir yoksa anca günü kurtarırsın.

    üçüncüsü, spekülasyon kötü bir şey değil lan. manipülasyon o. spekülatörleri terbiye etti dersen risk alıp legal kurallar çerçevesinde yatırım yapan herife sen terbiye ettim dersin. çok ayıp, serbest sermaye çarpar.
    2 ... stochasticpanda
  7. 7.
    Kıbrıs ambargosu savunma sanayimizin temelini atmıştır. Her şeyin bir bedeli var.

    Peki, Kıbrıs çıkarmasından önce rumlara neye güvenerek bekledim de gelmedin diye dalga geçiyorlardı? Elbette batı arkamızda ve bunlar da batıya rağmen göze alamazlar diye. Yani herkese eyvallah çekerek ihya olmuş kimse de devlet de yok.
    ... tea man
  8. 8.
    Bir hayal...

    Hangi ilaçları kullanıyorsunuz da böyle sanrılara kapılıyorsunuz merak ediyorum.
    Daha önce de gördük ki Bir rahiplik ekonomimiz var lan.
    Tek bir cümle, Tek bir bahane yetiyor lira üzerinde baskı oluşmasına.
    Vatandaş swap nedir bilmez, her ay cebine gireni çıkanı bilir.
    ... ortamlarin suratsizi