1. 1.
    Bir dusunce.

    https://vocaroo.com/i/s1fDnGvYBDno
    -1 ... john misty
  2. 2.
    imkansızım, imkansızım, çıktı lanet kadın teki vicdansızın falan filan.. Ulan zaten müzikal altyapıları yarrak gibi rap şarkılarının alayının.. Tek kurtarır yanları sözlerinin güzel ve anlamlı olmasıydı söyleyiş şekilleri kulak tırmalasa da.. Onu da mahvettiler ezhel nedir amk ezhel kim? Boş, bomboş bi müzik türü.. Popla yarışır saçmalıkta cidden..
    ... angmar
  3. 3.
    https://www.youtube.com/watch?v=SJccwoLu2Us+

    (bkz: ben gibi)
    3 ... bir delinin gozyaslari
  4. 4.
    ''popüler rap müziğin ve popüler replerin çok saçma olması'' olarak değiştirilmesi gereken başlıktır. zira bilinmeyen veya az bilinen kaliteli rapçiler Türkiye'de bile vardırlar. He Aleyna Tilkiyle yarıştıracaksan zaten dünden yenilmişsindir...
    ... hijyenick