1. 1.
    Bana bir denk gelsin bakalım kim kimden dayak yiyor?
    3 -2 ... taciturnn
  2. 2.
    oruç oruç sizi dövmekle uğraşacaktık bir de...enerji israfı. ne haliniz varsa görün. gider yatarım daha iyi.
    1 -1 ... deepsees
  3. 3.
    Anca yatıyorsunuz zaten. Götünü kaldır da iş yap, oruç tutmak bu değil.
    ... taciturnn
  4. 4.
    Merhaba Konya.
    ... ampirikolar
  5. 5.
    bir ateist olarak sırf bu ay için karate kursuna yazıldım. günde 100 şınav çekiyorum. teker teker gelin müslolar.
    ... rockabye moffy
  6. 6.
    valla kardeşim ben her ramazan özellikle dikkat etmeye çalışıyorum bu oruç stresini tutmayanlara da yaşatarak günü zindan eden şoför olsun yaya olsun kim varsa denk geldikçe müdahale edip insan gibi uyarıyorum anlamıyorsa dövüyorum.

    oruç nefis meselesidir, nefisini bu şekilde insanları rahatsız ederek kontrol ettiğin oruçtan hayır gelmez. oruç sadece aç kalmak değildir açlığını her şeye rağmen kontrol etmektir.

    öyle götünüz başınız ayrı oynamasın yani.
    ... exlamabin
  7. 7.
    orucu ibadet amaçlı tutmayan tiplerdir. orucun amacını tam kavrayamamıştır. oruç allah rızası için tutulur. açın halinden anlayasın diye tutulur. açın halinden anlayabilmen için aç olman gerekir. aslında oruç tutmayıp atıyorum açık alanda yemek yiyen insanlar senin ibadetine katkıda bulunuyorlar. çünkü açın halinden anlayabilmen için birazda çaresiz olman gerekiyor. açlık ile beraber çaresizliği de öğrenmen gerekiyor. nasıl ki fakir olan geçimini sağlayamayan insanlar sen karnın tok gezerken çaresizce aç geziyorlar ise sen de biraz mecburiyet sayabileceğimiz niyetli iken etrafında tok insanlar olacak ki tam anlamı ile idrak edesin yokluğun ne olduğunu. idrak edesin ki ramazandan sonra o mideni tıka basa doldurmak yerine yarım doldurur kalan yarısını dolduracağın yiyecekleri de ihtiyaç sahiplerine verirsin.

    bu yazıdan ramazanda açıkta insanların gözüne soka soka yiyen içen insanları tasvip ettiğim anlamı da çıkmasın. kimse kimseyi ikaz etmek zorunda kalmadan herkes birbirine saygı göstersin. dini inancı falan geçtim insanlığın gereğidir bu en başta.
    5 ... mel mel bakan gibson
  8. 8.
    geçen ramazan çok yiyen olmuştur ama haber olmaz. Aç aç dayak yemek ne tatlı gelmiştir ibnelere...
    ... scorpioraptor