1. 679.
    Bunun molped reklamlarinda oynadigini dun gibi hatirliyorum.
    ... doblocu eniste
  2. 678.
    Öyle yada böyle baya yakışıklı bi insan.
    ... pirinses
  3. 677.
    bizim ailede genetiktir sakal biraz geç gelir, bu şahsın hormonlu sakalları yüzünden üniversitede psikolojim bozulmuştu lan.
    1 ... saglamyazar
  4. 676.
    eskiden canserver'di evet.

    rüzgar erkoçlar
    ... eti cin baba
  5. 675.
    Bizim kantinde dolanan arap dili edebiyatı ibnesine benziyor .
    ... vexillarius of theodopolis
  6. 674.
    gayet yakışıklı olmuş biridir, düşmeyen de ne bileyim..
    ... umrumda degilsiniz
  7. 673.
    kadın olarak asla erkek gözüyle bakamadım kendine..
    ... simgesimge2019
  8. 672.
    Istediği kadar erkek gibi görünmeye çalışsın, hiç bir zaman gerçek bir erkek olamayacaktır. O ancak kendi reklamını yapar aq. Ulan sen kadınsın kadın şimdi seninle ilişkiye girilse kadın doğum yolların olduğu için çocuk doğurursun be..!
    2 -11 ... hadi hakan
  9. 671.
    29 yıldır erkeğim onun ki gibi sakalım, bıyığım yok. Aramıza sonradan girmesine rağmen hepimizi solladı. Baya yakışıklı biri olmuş. Hakında kötü bişey diyemem, cinsel tercihi yüzünden yargılamak, yadırgamak bana yakışmaz. Dilerim hep mutlu olur.
    5 -4 ... kafir cin
  10. 670.
    insan gerçekten hayret ediyor.
    1 ... dr emit yellow