1. 1.
    herhangi bir programlama dili bilen uuserların verdiği tavsiyelerdir. dikkate alınmalıdır.
    1 ... ktuyazar
  2. 2.
    önce bilgisayar mantığına aşina olmanız gerekecek, algoritma mantığını kavramanız lazım. ardından görsel eğitim seti veya basit anlatımlı bir kitap edinerek dersleri takip etmeniz ederken uygulamanız faydalıdır. bunu öğrendim geç, bunu öğrendim yaparım geç moduna asla girmeyin çok basit gelen döngülerle, karar yapılarıyla neler neler çıkıyor ortaya. bol bol örnek üretin, internetten diğer kullanıcıların forumlara yazdıkları hataları çözmeye çalışın. tabi en basiti zevk almıyorsanız veya sabırlı değilseniz hiç uğraşmadan kenara çekilin çünkü bu iş 2 3 gunde/haftada olacak şeyler değil.
    3 ... exception
  3. 3.
    Her seyden önce bilgisayar nasil dusunur onu anlamanız gerekmektedir.

    Tavsiyem Java ile başlaınız ve Karel isimli robotu probrgamlaniz olacaktır. (bkz: stanford)

    Bu süreç içerisinde basit kodlardan komplikasyon kodlara nasil gidildiğini öğrenecek, for, while, if, gibi kodları öğreneceksiniz. Ondan sonra objesel ve matematiksel takılın. Arrayleri öğrenin ve iyi anlayın, bu noktaya gelice Java da oyun yazabilecek konuma ulaşmış olacaksınız.

    String manipülasyonunun araya manipülasyonu olduğunu görün, ve biraz stringlerle takılın. Bu saatten sonra bilgisayar mantığını çözmüş olacaksınız zaten...
    3 ... bard of hell
  4. 4.
    dil dile degmeden ogrenilmez!
    2 ... gedikpasa
  5. 5.
    (bkz: hiç başlamayın bile)
    1 ... on the road of heaven
  6. 6.
    ilk önce hangi alanda yazılım yapılacağına karar vermek gerekir algoritma önemlidir. algoritma yapısını iyi kavramak gerekir. visual basic başlangıç olarak kolaydır. aslında bu işin başı sonu yoktur öğrendiğiniz dil kolaydır. bir programlama dilini kendinize hedef seçersiniz ve o dil üzerine profesyonel olma yolunda ilerlersiniz. programlama mantığını iyi oturttuğunuz taktirde diğer dillere hakim olmasanız da mantıken basic işlemler yapabilirsiniz. boolean mantığını da kafanıza iyi yerleştirmeniz gerekmektedir aksi taktirde data tiplerinde kafanız karışabilir. yazılım alıştırmaları yapmadan integer, string, signed, unsigned, bool, vb. gibi veri tipleri hakkında az çok bilginiz olursa sizin yararınıza olur.
    1 ... birvarmisbiryokmus
  7. 7.
    Sabırlı olmak ve çok çalışmak tabi ki.
    -1 ... thecosan
  8. 8.
    bilgisayar mühendisliğine başlayın yada sabırlı bir bilgisayar mühendisi abi edinin.
    1 ... milenyumun ilk ergeni
  9. 9.
    ayrıca tek bi alana saplanıp kalmayın malum böyle iş ilanları da çıkabilir karşınıza http://twitpic.com/50l5hq **
    ... exception
  10. 10.
    programlama dili mi ogreneceksiniz, yoksa kontrolun tamamen sizde oldugu sinirsiz bi' dunya mi aradiginiz; buna karar verin. Zira 2 farkli yolda cok farkli 2 noktada olacaksiniz. Gerisi yalnizca teferruat.
    ... soulngelica