1. 1.
    fazla abartmayan ,insan olmanın getirdiği özellikleri dolayısıyla olaya bir insan gibi yaklaşan insandır.
    herkestir yani.

    hemen olayı gereksiz milliyetçi takıntılarl değerlendiren bünyelere.
    bu zavallı kadının yaptığı "dünya barışı için yürüme" eylemini bizim atalarımız orta asyadan çıkıp geldikleri balkanlarda , anadoluda, karadenizde, avrupada yapmamış mıdır? hoca ahmet yesevi erenleri, hacı bektaşi veli daileri ,bacıyanı rum * , tapduk emreler , mevlanalar , hacı bayramı veliler ve nice isimsiz erenler... onlar asırlar öncesinden bu yürüyüşü insanlık için başlatmışlardı. kimi zaman ellerine azıkları dervişler adım adım gezdi dünyayı , kimi zaman şiirle yürüdüler , kimi zaman kutlu öğretilerileriyle koştular. böyle bi medeniyetin evlatları nasıl öldürülen , günahsız kadın için ecnebi diyebilir. dün aynı yürüyüşü yapan atalarımıza hakaretlerde bulunan hçlılardan ne farkı kalır bunu diyenin.
    3 -1 ... che mania
  2. 2.
    (bkz: ne o kuzum sen ağlıyor musun)
    -1 ... hebeley episode ii
  3. 3.
    büyüh ihtimalle dünyada sanki ilk defa tecavüz ve öldürme olayı olduğunu sanan insandır. oluyor böyle şeyler üzücü tabi aklı başında olan kimse istemez böyle bir şeyi ancak abartmamak gerek. keşke olmasaydı.
    -5 ... eurasia
  4. 4.
    sözlükteki öküzler in ne kadar çok olduğuna hayret eden kişidir.
    1 -1 ... barneygumble
  5. 5.
    (#3265141)

    yazik lan.
    ... kopush
  6. 6.
    her dakka tecavüz ediliyor birine diye düşünen insandır.belgrat ormanlarındaki ağaçlardan birine bağlanasıdır.
    -1 ... tutamadim kacirdim
  7. 7.
    Murat Karataştan kolaylıkla ayırt edilebilen insandır.
    ... pecos kid
  8. 8.
    basligi gorunce eee ne yapsaydik? diyesi geliyor insanin. insan olan insan uzulur ve olayi abartir. turkiyede bu tarz insanlar oldukca daha coook ilerleriz biz cook. (!)
    -1 ... mutlulugun ta kendisi
  9. 9.
    var böyle insanlar, nasıl da ağlak, başımıza nasıl da sevgi kelebeği kesilen, kadınlar da neyse ne de bir de erkekler yok mu bu tür olaylardan hislenen, ...bne ler mi ne töbe töbe. ne abartıyorsunuz kardeşim, uzatmayın.

    evet uzatmayın, üzülmeyin, fazla velveleye vermeyin ki örtbas edilsin. olmamış gibi yapılsın. zaten çok becerikliyizdir "mış" gibi yapmada. kendimiz kandırmaya devam edelim, ne kadar medeni, özgürlükleri özümsemiş bir millet olduğumuz yalanına inanmaya devam edelim. sorgulamayalım. erkek adam yapmış işte bir cahallık diyelim.

    unutalım. ta ki sıra, kardeşimize, kız arkadaşımıza, annemize gelene kadar.
    ... telashe
  10. 10.
    bunu yapan bunu da normal karşıladı:
    (bkz: ömer ulusoy)
    (bkz: ümraniye sapığı)
    (bkz: ogün samast)
    (bkz: yasin hayal)
    (bkz: bebeğe tecavüz etmek)

    bkzlar bitmiyor.
    üzücü olan, bu listenin sürekli artması ve bunun "aa hadi ya pipa baka öldürülmüş vey mına koyiim gencecik kadın tüh tüh"ten daha derin bir üzüntüyle karşılanmaması çoğunluk tarafından.

    öldürülen bir insan, hatırlatıyorum.
    hani dünyada çok fazla bulunmayan şu iki ayaklı ve (buraya dikkat) beynini kullanabilen canlılardan.
    1 ... otep shamaya