1. 1.
    ABD'deki homeless problemi herkesin malumu. Uyuşturucu bağımlılığı da maalesef had safhada. Ancak Philadelphia'daki görüntüler gerçekten içler acısı.

    Video:

    https://youtu.be/QyVCYc3Jhg0

    Video 2:

    https://youtu.be/mR1w5SyvBGo

    Halihazırda Türkiye'de büyük bir sığınmacı sorunu olsa da bu denli rezil bir durum yok. Türkiye Cumhuriyeti Sosyal devlet olduğu için devlet politikası gereği vatandaşını sokakta bırakmaz. Evsiz insanlar için sosyal hizmetler var ve çok iyi bakılıp yemek yiyorlar, sosyal aktivitelere katılıyorlar, isterlerse meslek edinme kurslarına gidebiliyorlar. Valilik ve belediyeler de maddi durumu iyi olmayan ailelere yardım ediyor.

    ABD fırsat eşitliği sunuyor fakat vatandaşlarına değer vermiyor. Sokaklar ise pislik içinde.

    Umarım ülkemiz mevcut sorunlarını bir an önce aşar ve vatandaşlarına çok daha iyi koşullarda yaşam sunar.
    10 -1 ... fadimenin dugununde halay basi
  2. 2.
    Amerikan rüyası.

    https://twitter.com/Aydin.../1434445110125682688?s=19
    -1 ... klarnet calan sarapci koala 6
  3. 3.
    ABD'nin bayılacak veya özenilecek bir tarafı yok. Türkiye şu islamcı politikalardan kurtulup fabrika ayarlarına geri döndüğü takdirde dünyadaki pek çok ülkeye her anlamda bin basar.

    Her ülkede bombok tipler var ve bizde de var ama bizim insanımız kimsenin bu şekilde sokaklarda sürünmesine razı olmaz. Özellikle kış aylarında pek çok evsiz vatandaş sosyal hizmetlerin misafirhanelerine yerleştirildi. "Açım" diyeni de ortada bırakmayıp yemek ısmarlarız.

    Fazla bireycilik iyi bir şey değildir.
    9 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  4. 4.
    Türk milletinin en güzel özelliği dünyanın her yerinde acı çeken, aç kalan, mağdur olan insanlara yardım elini uzatmasıdır. Afrika'da su kuyuları açtıran, Haiti depreminden sonra pek çok insanın açlık ve hastalıktan ölmemesi için erzak ve ilaç gönderen, Afganistan'da pek çok insanın sefaletten ölmesine ve göç etmesine engel olan bir ülkeyiz.

    Kendi vatandaşlarını "bokunuzda boğulun" dercesine ortada bırakan "medeni" ABD'nin dünyanın her yerine acı, kan ve gözyaşı tohumu ekmesinde şaşıracak bir şey yok.
    5 -2 ... deli cevatin saati
  5. 5.
    Hep diyorum amariga yarra yemiş bı ülke 10 sene göçmen almazsa mahvolur. Ülkeyi ayakta tutan dünyadan gelen seçmece göçmenler ...
    3 -1 ... bogey
  6. 6.
    Benim anlamadığım bunlar büyük bir aç gözlülükle, doymazlıkla dünyada sömürmedik kaynak bırakmıyor da bu kadar para nerede...
    1 ... katalin
  7. 7.
    Hahah ya hep de aynı tipler gelip yermiş görüntüleri. Bahsi geçen bölge north philly. Orada kiralar ucuz vergiler düşük. Bu yüzden gettolaşma var. Bu insanlar kendileri böyle yaşamayı tercih ediyor kimse kusura bakmasın. Abd'de o kadar çok işletme var ki Mc donalds çalıstıracak işgücü bulamıyor ahan bak

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2182934/+
    Ronald reagan bu tipleri alıp en güzel mekanlara yerleştirip yemeğini suyunu da vermişti zamaninda. Bir hafta sonra hepsi ordan kaçıp tekrar sokağa döndüler. Çünkü bu onlar arasında bir kültür. Uyuşturucu almadan duramıyor birikim de yapamıyorlar haliyle. Günlük yaşıyorlar.

    Tanım; burnu botan kurtulmayan tc vatandaşının eleştirmesinin komik olduğu görüntülerdir.

    Edit: aptallar eksiliyor. Sovyetler dağılmadan 3 yıl önce dönemin gazetelerine bakarsanız orada da ayni propaganda vardı. "Abd bitiyor kapitalizm çöküyor doğu cephesi kazanıyor" falan. Aynen gülüm siz böyle devam edin.
    6 -6 ... ciklet kizilok
  8. 8.
    Kendi ülkesini eziklemeye yer arayan gerizekalı, ABD'de bu görüntülerin aynısı New York'ta bile yaşanıyor. Türkiye'de yol kenarlarında uyuşturucu alıp patlayan ve ayakta duramayan tipleri hiç görmedim. Sokakları da bok götürüyor. Belediye hizmeti de kısıtlı belli ki.

    Türkiye'nin eleştirilecek pek çok yönü olsa da sosyal devlettir ve vatandaşlarını şu duruma düşürmez. iktidar değiştikten sonra da bu devlet politikası devam eder.
    1 -1 ... hergele necip in rendesi
  9. 9.
    Ya olm siz aynı tornadan mı çıkıyorsunuz anlamıyorum ki. Abd o kadar boktan bir ülke madem neden green card kazanan havalara uçuyor? Niye memleketin doktoru mühendisi oraya göçmek için götünü yırtıyor. abd'de çalışana para var. Çalışmayana yok. Türkiye'de çalışana da para yok çalışmayana da.

    Kurtlar vadisi izleyip "bin yıllık devlet aklı abi" diye ortada dolaşıyorlar güler misin ağlar mısın? Devlet önce musluktan içilecek su akıtsın amk.

    Edit: ayrıca insanlar daha bir ay önce eliyle yangın söndürdü be. Devlet vatandaşını bu duruma düşürmezmiş. Aynen.
    3 -4 ... ciklet kizilok
  10. 10.
    Türkiye'de bu kadar homeles olmamasının sebebi sosyal devlet vs değil. Gecekonduların fazla olması yani herkes bir şekilde başını sokacak bir yer buluyor. Abd de gecekondu yapamazsınız sikerler. Ayrıca federal devlet bu adamlara düzenli para ve gıda yardımı da yapıyor artı yemek dağıtan vakıf ve dernekler de var. ama onlar ne yapıyor gidip uyuşturucu ve alkol alıyorlar o parayla. Yani aslında abd bizden çok daha fazla sosyal bir devlet ve bu insanların böyle olmasının sebebi sistem yada işsizlik değil basbaya adamların yaşam tarzı bu. Yani kısaca o insanlar tamamen çöp.
    5 -1 ... enkidu1986