1. 15.
    zerre kadar bile haklı yanı olmayan istek.
    -1 ... kardabi
  2. 14.
    ne olacağıdı. benle savaşan kafire öbür yanağımı mı dönecektim?

    nefsi müdafa da mı yapmayalım? elin kafiri 10000 lerce km öteden gelsin yeraltı kaynaklarımıza çöksün demokrasi adı altında çoluk çocuk kadın yaşlı hasta dinlemeden katletsin bende boynumu bükeyim öyle mi?

    boynunu büken en son amerikan yerlilerinin soyunu kuruttular, avusturalya yerlileri aborjinlerin soyu kurutuldu, afrikalılar gerek köle olarak gerek öldürülerek katledildi.

    napsın müslüman gelen tehdide boynunu mu uzatsın?

    bir müslüman olarak söylüyorum. eğer bir kafir vatanımı işgale gelirse tırnaklarımla da olsa onu yok etmeye çalışırım.
    -1 ... kifayetsiz kelimeler
  3. 13.
    Öncelikli olarak her ayet bir olay üzerine inmiş olup peygamber efendimizin hayatı okunmadan da anlaşılamazlar. Bu ayetleri paylaşan arkadaş bu kadar uğraşıp didinmişsin keşke bi de niye inmiş neden inmiş ona baksaydın. Allah hidayet versin .
    1 -1 ... hsran871339
  4. 12.
    dostum senin kitabın beni nasıl kesmen gerektiğini anlatıyor. yani aslında bizlik bir sıkıntı yok da sen beni kesmek istiyorsun sonra burada dinime laf etme diye zırlıyorsun. bi git allah aşkına. mal yok sizin karşınızda. siz gidin reglden bahseden ayetler okunurken ağlayın filan bize bulaşmayın.
    1 -2 ... napakyanii
  5. 11.
    Biz sizin putunuzu heykelinize sövüyormuyuz sizde adam olun putperest heykelciler islama dil uzatmayın ayrıca tüm heykel ve put seviciler beni donuzlasın çünkü ben donuzlamakla baş edemedim bu kadar heykelci ile.
    3 -4 ... haylaz sirin
  6. 10.
    şehidimizin kanı türk kanı oluyor arab kanı olmuyo. aq suriyelilerine her boku yaparlar gazinin protez bacağına haciz getirirler. sana diyeceğim tek klişe söz ‘ yallah arabistan’a’. ülkeni seviyosan burdan arabları savunmakla olmuyo gidip yararlı bir şeyler yap. mesela düşün.
    2 -1 ... yasamasevincinikaybedengenc
  7. 9.
    tanrinin varligina inaniyorum fakat gerisini sorguluyorum ne derseniz deyin.
    1 -2 ... son feci kedi
  8. 8.
    Ayetlerden cımbızla çekip çekip koy buraya pırıl pırıl kafalar da “ vay amk harbiden “ deyip sizi artılasın.

    Allah sizi ıslah etsin.
    5 -3 ... teoyirttikabicimyirttik
  9. 7.
    bir ricadır.
    ... crux ansata
  10. 6.
    tanım: haklı bir isteği dile getiren rica.

    yorum:
    ulan geri zekalı şu anda şeriat kuralları mı uygulanıyor ülkede, inanmadığın uydurma dediğin kitaba ve hükümlerine her gün her saat neden sövüyorsun. madem uydurma neden ciddiye alıyorsun.

    bu sözlükte benim gördüğüm kadarıyla ateistleri aşağılayan başlıklar açılmıyor. 3-4 kişi tarafından sürekli islamiyetle ilgili aşağılayıcı başlıklar açılıp entryler giriyor.

    lan sen ateist olduktan sonra mı var oldu sanki bu ayetler, yüzlerce yıldır var. sanki sana özel inmiş gibi başlıyorsun inanmadığın şeylere kufretmeye.

    bu dinin kuralları bu ve biz buna inanıyoruz. bu ülke sen olmadan da müslümandı. sen ateist oldun diye ülkeyi yeniden mi dizayn edelim. bu ülke zaten müslümandı birinin gitmesi gerekiyorsa senin terk etmen lazım ülkeyi.
    ek: yallah kafir memleketlerine...

    biraz özgün olun da farklı konularda da entry girin...
    2 -3 ... leyte