1. 1.
    Sapık olmayan adam ödemiş fotoğrafı atmaz ıyi olmuş sapiga.
    -1 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  2. 3.
    (bkz: penis fotoğrafı gönderen alçağın ifşa edilmesi)

    Desen daha hoş olur.
    Bak zihniyet farkı bu işte.

    Eğer kadınlar suçluysa bu konuda.

    O ifşa edilen penis sizin gibilere girsin.
    10 -2 ... yalnizca deli yalnizca sair
  3. 3.
    penis fotoğrafı gönderilen kadının alçak ifşası

    bu sapığı yetiştirip büyüterek iyi bir annelik görevi yerine getirmediği gibi birde bu kadını suçlu buluyor.
    yılın en kötü annesi seçilmelidir.

    EDiT:resim.
    3 -4 ... hatake kakashi
  4. 4.
    (bkz: arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi)
    2 -1 ... odysseus
  5. 5.
    şu fotoğraf göndererek aksiyon yapanlar , kadınıda erkeğide mal mısınız , fotoğraf neden...
    ne varsa siz biliyorsunuz, neden bir ifşa çabası.
    ayrıca bunu zorla birine göndermekten ne anlar insan.
    şu sosyal medya çıktı, cinsellik bile sanal oldu, sanaldan saadet olmaz.
    bırakın bu işleri.
    taktik maktik yok git konuş , iletiş , allah sana beyin dil vermiş....
    sanal ne .
    2 ... mukukulu
  6. 6.
    adalet ne basit bi şey be.

    “benüm hagim tanuduğum var”
    4 ... lan senin de nickinin de amk
  7. 7.
    başlığın entarisi " hamili çük yakinimdir " savunmasına dönüşmüş.

    not: troll olacağım derken bazen böyle saçmalamalar oluyor. zeka adına üzücü bir durum tabi.
    1 ... eratosthenes
  8. 8.
    Çok da iyi oldu çok da güzel oldu taam mı.
    1 -1 ... feministmiyimneyim
  9. 9.
    lan olm benden de bazen sikimin fotosunu istiyor kızlar. ben de ayıp olmasın diye gönderiyorum. bu haberden sonra kimseye mübarek penisimin fotosunu atmam. bu da böyle biline.
    4 -3 ... dakandaz
  10. 10.
    Twitter'da çok kaşar var ama bu nasıl bir rahatlik lan anlamıyorum. Bunlar zaten sabah aksam geyik yapan belaltı espri yapan kizlar. seni rezil rusva ederler hiç mi beyin yok bu sapıklarda.
    1 ... laz ziya