bugün

denizbank ile aralarındaki husumeti çözmeleri gerektiğini düşündüğüm ve öpüşüp barışmalarını temenni ettiğim hede.

aralarında parçalanmış aile çocuğu gibi kalıyorum.
kredi kartıma çekim talimatı verdiğim 27.50 TL yi kredi kartımdan nasıl çekeceğimi bilmediğim sanal hesap. bilen varsa bi ulaşsa ya

edit: kredi kartının borcunu kapatmış kalan tutarı da artı limit olarak yansıtmış.
çok para kesen bir site ve az para çekme limitiniz var. açık ve net.
Arkadaşım dün aldı ve bende değer verdiğim birisine hediye almak için kullanacaktım bok vardıda bitti.
türkiye'de kullanımının durdurulduğu ancak lütfedip kartın 31 temmuz tarihine kadar kullanımda kalacağı ifade edilen uygulamadır. türkiye'de tutmaz bu işler.
Türkiye'ye kapanan site.

https://www.paypal.com/tr/webapps/mpp/home

Şaka mısınız abi siz ya?
Vah vah çok üzüldüm ne yapacaz artık. Başımızdakiler bunada bir el atmış. 2023 e doğru.
Türkiye'den çekilmesiyle üzmüş olan şirket.

(bkz: türkiye den siktir olup gitmek)
yurtdışından internetten alışveriş için can simidiydi.

gidişiyle çok sıkıntılar yaşanabilecek. şimdi yerel bir alternatif çıkar da zinhar güvenemeyiz aq. hemşeri hemşeriyi gurbette öpermiş sonuçta.
kullanmiyordum.
siklemez beni.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.