1. 1.
    öpüşen çiftten efsane ayar yiyen yobazlardır.

    --spoiler--

    istanbul'da Yeşilpınar-Şişli otobüsünde öpüşen genç çifte bazı yolcular tepki gösterdi. Tepki gösterilen genç kadın ise "Burası Arabistan mı? diyerek karşılık verdi.

    --spoiler--

    http://www.sondakika.com/...-genclere-diger-12906975/
    9 -25 ... eti cin baba
  2. 2.
    Canım bitanemle Konya da meydanda öpüşmüştük herkesin içinde kimse bir şey dememişti. Aklıma geldikçe mutlu oluyorum. Ne güzeldik biz kızım ya. Özledim seni çok
    7 -5 ... kralina catarim belaya batarim
  3. 3.
    Yobaz değil gayet aklı başında normal insandır.

    Öpüş, fakat toplum içinde değil. En irrite olduğum şeydir insan içinde öpüşen yiyişen abazalar.
    32 -18 ... winxperisi
  4. 4.
    haklı olan yobazlardır!
    amk vizyonsuz ibneleri belediye otobüsünde öpüşmek ne demek.

    atanamamış public sex'ci kekolar.
    25 -6 ... james earl cash
  5. 5.
    edit. tamam lan ağlamayın sildim amk.

    ama otobüstekiler haklı.
    3 -8 ... kiminanir yeni sezon
  6. 6.
    Müdahale edilmesi yobazlık, toplum içinde öpüşülmesi ahlaksızlıktır. Hangisi daha kötü? Bu biraz şey gibi, delşnin biri otobüs koridoruna sıçıyor. Diğerleri de müdahale ediyor. Delinin bile akıl ermezlik mazuru vardır. Bu vakanın mazereti nedir?
    7 ... sabit efe
  7. 7.
    Olm güzel gelmiştir o an öpmüştür. Öpüşülen yeri beğenmeyenler var aq.

    Neyse tanım: dayaklık yobazlardır. Aslında Bi sevişse rahatlayacak millet.
    8 -10 ... satoshi nakamoto
  8. 8.
    5 yıldır ortadoğu'da toplumsal ahlak etiği üzerine yanılsamalar ve sosyolojik yaklaşımlar üzerine çalışma gösteren bir dernekte çaycı olarak çalışmaktayım.
    insanların nerede öpüşeceğine karışamazsınız. şimdi bu müdahaleci organizmalara sorsan, neden bundan rahatsız oluyorsun diye, çocuklarımızın ahlakı bozuluyor derler.
    çocuklarınızın ahlakı televizyonlardaki iğrenç programlarla, eline tutuşturduğunuz telefonlarla, gündelik yaşamın bir parçası olan kadına şiddet, tecavüz haberleriyle, bir takım abuk sabuk vakıflardaki çocuk istismarlarıyla daha çok bozuluyor. sen tüm bunları dert etme ama güzellik, sevgi, duygusallık adına yapılan masum bir harekete dair ahlak bekçiliği yap.
    aptalsınız, ruh hastasısınız, içine sapladığınız cehalet denizinde yaşamı sadece kendi at gözlüklerinizle görmek istiyorsunuz. köyden kente göçüp de adapte olmayı becerememiş, kırsaldaki yaşantısını burada da devam ettirmek isteyen, örf, gelenek, görenek adı altındaki o aptalca normları burada da yaşamak isteyen yaratıklarsınız. gittiğiniz yere uyum sağlamayı değil, geldiğiniz yere çevirmeye çalışan zavallılarsınız. görmemeyi, umursamamayı, mutlu olmayı öğrenemiyorsunuz. içinizde kendi yaşanmamışlıklarınıza dair kompleksler açığa çıkıyor. adım gibi eminim ki şu tepki gösterenlere herhangi güzel bir kadın -gel bu otobüste beni sik- desin, tamamı sikmek için sıraya girer. iki yüzlüler.
    8 -13 ... saviem
  9. 9.
    Otobüste öpüşende ne biliyim.
    Nasıl bir yokluk bu.

    Ne mal ne ezik tiplersiniz siz.

    Orrrrrrrrosssssssspuuuuuu çocuğu 200 lira git daire kirala.
    Neresini öpersen öp. Laubalilik yapma amk.
    12 -4 ... sahibinin sesi
  10. 10.
    o kızı orada dövse bişey demezdi amklarım.
    6 -8 ... don dale