1. 1.
    türkiye'nin kokuşmuşluk seviyesinin geldiği son nokta...

    her gün yeni bir şeye şahit olup şaşırıyoruz.

    bu sabah ben de hayatımda ilk defa duyduğum bir iddiaya şahit oldum. hala etkisindeyim.
    (bkz: 8 haziran 2021 zanka tv yasemin uras yayını)'nda sarfedilen bir iddia.

    iddia sahibi olan yasemin hanım, babasının öldüğü gün otellerine cihan ekşioğlu adındaki adamın tankla girdiğini söyledi...

    izleyelim;
    https://streamable.com/p6z6w1

    kadın tank diyor abi ya.
    devletin tankı diyor, devletin bir tankını alıp otelimize bir tankla girdi, fethetti diyor...

    tank ulan, bildiğin 45 tonluk paletli bir savaş makinesi.
    devletin tankıyla otele giren adam (cihan ekşioğlu) askeri birliklerin işini yapıyormuş, bir tank alıp otele girmiş.

    bu bir iddia, bana inandırıcı gelmedi, zira bodrum civarında bir zırhlı birliğimiz yok. yani muhtemelen burada anlatılan bildiğimiz 45 tonluk bir tank değil, ama kobra, kirpi, ejder vb zırhlı taşıyıcı araçlar var, onlardan biri olabilir.

    her ne olursa olsun, devlete ait, silahlı kuvvetlere ait bir savaş makinesinin bodrum'da bir otele çökme işleminde kullanıldığı iddia ediliyor.

    otele tankla girdiği iddia edilen şahıs şu;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2158521/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2158522/+

    neyse, ayrıca kokuşmuşluğun bir başka yüzü.
    tankla girilen otelin arazisi devlete ait, devlet bu koruma altındaki arazide imar değişikliği yapıyor ve bu otelin arazisi merhum işademı atilla uras'a tahsis ediliyor. buraya otel yapılıyor, otel yapılırken çevre katliamı yapılıyor.

    devletin çevre katliamı yapılmasına müsade ettiği otele mafya çöküyor, çökme işleminde devletin tankı kullanılıyor. sonra çökülen bu otelde devletin üst düzey savcıları, hakimleri, üst düzey bürokratları bedava konaklama yapıyor ve bütün bunları biz bir mafyanın itiraflarından öğreniyoruz.

    böyle bir kokuşmuşluk seviyesi olabilir mi?
    23 -4 ... tengir budun
  2. 2.
    AKP demek mafya demektir, kokuşmuşluk demektir, hırsızlık demektir.

    iyice gözleri döndü bunların...
    9 -3 ... rumeli71
  3. 3.
    Hani darbe gecesi darbeciler mi girdi tankla dedim ama alakası yokmuş aq.
    2 ... tenet
  4. 4.
    tank dediğin şey yaklaşık 45-50 ton, öyle otele girişi kolay değil, geçtiği toprak zeminin yükseltisini azaltan, asfaltın anasını sken bir alet tank. bunların bahsettiği muhtemelen zırhlı bir savaş aracı. ama tabi gerçekse rezillik o ayrı boyut.
    1 ... oberst
  5. 5.
    pek gercek gibi gelmedi bana.
    benim turbanli bacimi dovduler gibi bir cumle.
    3 -2 ... niye boyle ki
  6. 6.
    oha lan kışladan tank çıksa darbe oluyor diye dünyayı yıkarlardı.
    2 -2 ... ebu fesat
  7. 7.
    Ablacım siz de atlet tıkasaydınız egzosuna. Onu da mı biz söyleyelim? Evet.
    4 -1 ... ciklet kizilok
  8. 8.
    aksak timur'u akıllara getirmiştir.
    1 ... h4l013579
  9. 9.
    hayatımda çok yalan gördüm böylesini de ilk defa gördüm denen husustur.. atmasyon olur tutar belki lakin tankla otele girilecek bu türkiyede haber olmayacak karaktersizler..
    1 -5 ... frank lucas
  10. 10.
    Bizim ev yokuşun sonundaydı ve kışın buzlanmıştı yokuş çöp kamyonu girmişti içeriye :D.
    -2 ... pembeizler