1. 1.
    bugün gördüğüm ve şaşırdığım kız.

    """ evet beyler utancımdan ss alamadım fakat anlatıyım. Bugün florya metrobüs durağına yürüyordum , florya ormanına girdim kestirme olsun diye , el ele diz dize oturan çiftler vardı ben onlara takılmamak için daha kenardan gittim . biraz ilerledikten sonra tam dönemeçe girdim bi baktım tam arkamdan yaprak sesleri geliyor ; sonbahar başladığı için sarı yaprakların çoğu yerlerdeydi . neyse köpek kedi falan sandım arka çaprazıma bi baktım ,bakmaz olaydım . türbanlı genç kız sevgilisini yere yatırmış öpüşüyorlardı. kız çocuğa bacaklarını kalcasını heryerini elletiyordu. beni gördüler mi bilmiyorum ama ben uzaklaştıktan sonra da devam ediyorlardı. şimdi size soruyorum o başörtüyü o kız neden takıyor , sorsan en namuslusu o , açık kızlar namussuz. ona kalsa şeriat gelmeli ama bugün sevgilisiyle ormanda yiyişiyor. e ben de bunları samimiyetsiz buluyorum kardeşim . madem onu takıyosun ona göre davran . sözüm diğer kapalı kızlara değil. ben bu manzaradan rahatsız oldum fakat bu demek değil ki ben sağcıyım , ben de dibine kadar solcuyum ama sen hem diğer kızları eleştir hem de git her türlü pisliği annenden babandan habersiz ormanlarda tenhalarda yap. mevlana nın da dediği gibi ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün . sen sevgilinin yanında öyle babanın yanında böyle olma. """
    25 -10 ... milsiz kahin
  2. 2.
    Türbanlı olduğu için ne yaparsa yapsın cennette nurilerle ödüllendirilecek kızdır.
    3 -7 ... muge anlinin bulamadigi adam
  3. 3.
    bu işi kapalıda yapsa açıkta yapsa aynı hesabı ödeyecektir. sadece bunu yaptıktan sonra çok namusluymuş gibi davranmasınlar yeter. bu onları daha da orosbu yapar.
    4 -2 ... ustkattangelenmatkapsesi
  4. 4.
    sorun o kızın baş örtüsünde değildir. başörtüsü takar ve istediğini yapar bu kimseyi ilgilendirmez...

    ama toplumun gözüne soka soka yapamaz. dış dünya herkese aittir ve sınırları vardır.

    türan üzerinden milleti sınayan bir kız değilse ve evinde yapıyorsa ne bok yerse yesin tabi...
    2 -2 ... hayis zayeb
  5. 5.
    orman fantezisi seviyordur.
    1 -1 ... 46 c
  6. 6.
    ibneye bak,yapması günah da izlemesi sevap mı piç ?!
    7 -7 ... domaljin anka
  7. 7.
    türbanlı dindar bir bayanın ormanda da olsa alenen yiyişmesi ahlaksızlıktır, en az götü başı açık solcu kızların alenen cinsel ilişkiye girmesi kadar ayıp ve günahtır.
    ... kartal altay
  8. 8.
    herkesin yediği kendinedir.

    - bakın türbanlıyım, herkes beni dinleyecek..

    - bakın kemalistim, herkes beni dinleyecek..

    şimdi bu iki mottodan hangisi daha baskın, daha sık rastlanan bir durum.
    1 ... timarli necati
  9. 9.
    bence tek sebep olduğu islami figürleri zedelemek onun haricinde zerre anlamı yok.
    -1 ... lazertutancocuk
  10. 10.
    Eee ne olmuş normal kız yiyişirken bir şey yok türbanlı yiyişirken anormal oluyor. O zaman senin ne işin var ormanda.
    2 ... alpaslangokduman