bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    faşist insancıkların asla kabullenmedikleri bilinç altı cümlesidir...
    o kadar çaresiz ve fikirsizdirler ki tek yolları vardır ;
    o da devrimcilere sallayıp tatmin olmaktan başka bişi değildir maalesef....
    e ne yapsın insancıklar anca bu kadarına yetiyordur beyincikleri...
    5 -7 ... chentik
  2. .
    solculardan başka uğraşacak insanların olmadığını düşünen şeylerin kendilerine söylemesi gereken sözdür.
    1 ... kolibandı
  3. .
    + Topla da gel , gel , gel hooooooppppp!!!
    -(Küüüt! Şangırt!) Hay allah yine tosladık yahu !
    1 ... nekrofili
  4. .
    efendim salak değil o sağak.ayrılıkçı sallama. bunu yapan dallama.karşıt grup içinde geçerlidir. hepimiz bir fidanın güller açan dalıyız.
    -1 ... geranium
  5. .
    (bkz: o kadar salağım ki solcuları sallıyorum)
    6 -4 ... nirolis
  6. .
    elindeki gamalı haçlı bayrağı nazi sandığı solcu gruba doğru sallayan, dalgın ve dalgın olduğu için kendi kendine türkçe konuşan salak alman monoloğu.
    1 -3 ... sıpa
  7. .
    insancıkla maymuncuk arasındaki farkı bilmeden yorum anca bu şekilde yapılabilir...
    ... chentik
  8. .
    Yahu yeter artık. Onca darbe onca ölü size yetmiyor mu? Bırakın artık şu ülkeyi saçma sapan şeylere bölmeye. Ne sağı ne solu yaa?
    1 -1 ... taymaskh
  9. .
    (bkz: o kadar salağım ki hala sağ solla uğraşıyorum)
    -1 ... mezarkabul ftw