1. 1.
    aşkı eğlenceli biçimde anlattığı şarkıyla ilgi çekmiş kişidir. ayrıca ağır abi filminin yönetmenidir.
    http://www.youtube.com/wa...mbedded&v=Bm9fE08uiXI
    5 ... sidelyatusem
  2. 2.
    buralar değerlenir.
    19 -5 ... another brick
  3. 3.
    terbiyesizim isimli şarkısına çok eğlenceli bir klip çekmiş, şarkı ayrı bir güzel zaten. yakında entryle dolar taşar buralar.
    13 -1 ... vitaminsiz
  4. 4.
    beyin loblarının renkli,eğlenceli olduğunu düşündüğüm adam.
    5 ... buffo
  5. 5.
    gayet eğlenceli klipler ve şarkılar yapan şarkıcıdır. insanı koparıyor abi.
    7 ... sufferinq
  6. 6.
    komik alageyik şebermesi izlenmeye değerdir.Gülmek garanti.
    5 ... pohpohperisi24
  7. 7.
    şarkı söylerken acayip bi jest mimik olayı var bu adamın reis. komiklikler şakalar falan.
    panpa diye bi şarkısı var bora öztoprak da eşlik etmiş. umarım ergen tayfa hayvani bir şekilde orda burda paylaşa paylaşa leşini çıkarmazlar şarkılarının. zira leyla mecnun denen über diziden bile soğutacak bi etkisi var bu adilerin.
    tadında dinleyin tadında paylaşın hadi iyi seyirler.
    http://www.youtube.com/watch?v=YiykzXFgvnw+
    7 ... blacky
  8. 8.
    An itibariyle esra erol'da evlen benimle programında boy gösteriyor. Saldırın.

    Edit: herkese kendi tanıtmış gibi konuşuyor bu esra yolarım bunu ben. Şarkıdan evvel bile takipçisiydim kısa filmlerinin ben lan!
    8 -4 ... onemliolansigaravarmiyokmu
  9. 9.
    çok hoş ve tatlı bir adam. hem dinliyoruz, hem izliyoruz seni. gözlerimiz çevre kirliği yüzünden senin gibilere hasret kalmıştı. karizmana sağlık tatlım.
    6 ... sakinsevme
  10. 10.
    terbiyesizim ve panpa şarkılarıyla çoşturur.
    4 ... vivaldi