bugün

"bunu da buradan mı duyacaktım, bari başlık açmasaydın"

olurdu.
helal süt emmiş bi aile erkeğiyle baş göz ederdim.
Şaka maka çok zor bi durum.
http://alkislarlayasiyoru...glunu-bir-erkekle-basmasi
hani derler ya cebine uyuşturucu koyup polise şikayet etmek , şimdi aklımdan bu geçti .
tepkimin gerçeği değiştirmeyeceğini bildiğimden sakin olmaya çalışırdım. sadece toplumun onu çok üzeceğini bildiğimden endişelenirdim. çok endişelenirdim.
''evladım yine de seni seviyorum''
büyük ihtimalle bu olmazdı:
(bkz: koy göte gitsin).
Benim birlikte balık tuttuğum arkadaşlarımın ogullarına sulanma da..
Cebine uyuşturucu koyarmış da polise falan filan. Söz konusu tipler kadar adam olmadığını gösteren tip.
iste burada tikandim dedigim soru. ilk aklima gelen uzman kisilere gidip ne yapilmasi hakkinda bilgi almak olurdu sanirim.
Üzülürüm önce , sonra var olduğum sürece yanında olacağımı söylerim. Çünkü bilirim ki böyle bir toplumda çok fazla zorlukla karşılaşacak, onu nasıl yüzüstü bırakabilirim ki. Tercihleri ne olursa olsun koşulsuzca sevdiğimi bilir zaten bunu ona zamanında öğretmiş olurum. Karşısına çıkan zorluklardan biri olmam, zorlukları aşmasına yardım eden olurum.
"Oğlum bak fiş fişe uymaz sana bir priz gerekli" derdim.

Eş cinsellik ile sorunum yok ama manyetik kutupların bile aynısı birbirini iter. Bu gen bozukluğu diğer hayvanlarda da vardır, mantıksızlığı gördüğü halde devam etmek isterse engel olmam.
Benim olamaz. Tahminen Rusya'ya taşınacam orda eşcinsellik yasak.
öldürür cesedinide yakar dünyada böyle bir pislige ait hiç bir parçanin kalmamasıni saglardim.
huylanırdım.

böyle tüylerim tiken tiken olurdu.

usulca yaklaşır şööle parmağımın ucuyla dokanır sonra kaçıp koltuğun arkasına saklanırdım.

tepkisi ne olur diye evde cayır cayır porno yayını yapardım.

şaka la şaka mınıyim

herkesin gözünde olmasa da benim gözümde tercih değil bir hastalıktır. tedavisi olmayan bir hastalık.
Insan evlattan vazgeçer mi hiç. Ama torun sevemeyecek olmak ne biliyim şuan içimde bi yer acıdı be...

Her kuşu öptüm bi leylek kaldı. Yahu sen bi oğlanı meydana getirmek için donör bul demezler mi bana !!!
Mutfağa bağlar gazı açık bırakım, yarım saat sonrada girer, evi önce havalandırır sonra yakarım. Olmaz olsun öyle evlat.
Cinsel yöneliminden ötürü onu suçlamaz bağrıma basardım.
Onun özgüveni yüksek bir birey olması ve insanların olası eleştirilerinden daha az hasar alması için elimden geleni yapardım.
toplum onu üzecek zaten , bir de siz mi üzeceksiniz .
Açıkça söyleyeyim hiç mi hiç kötü düşünmezdim hatta aksine mutlu olurdum bilmiyorum, filmlerde hep görüyoruz anneler babalar gayet ılımlı yaklaşıyor eşcinsel çocuklarına. Eve erkek arkadaşıyla da geliyor. Bende aynısını yapardım, hatta gerekirse evde onları yalnız da bırakırdım diye düşünüyorum. Bana göre iki türlüsü de cinsel bir olay. Bundan utanacak olsam çocuk yapmazdım herhalde.
Not: iyi hayaldi anne değilim tabi.
tercihlere saygı duyulabilir ama benim şahsi düşüncem allah kimseye böyle bir durum yaşatmasın.
Her ne olursa olsun evlat atsan atılmaz satsan satılmaz hesabı, homofobik olmasam da alışma süreci olurdu.
tedavi etmek için elimden geleni yapardım. baktım olmuyor devamlı şap yedirip erkeklerden uzak tutardım. sonuçta bu bir hastalık.
bazı geri zekalılar "nasıl hastalık yaaa doğada da oluyor eş cinsel olan hayvanlar var deyip eş cinselliği destekleyebilir. eğer doğadaki her şey doğruysa güçlünün güçsüzü ezmesine ve yemesine de ses çıkarmasınlar.
Destek olurdum. Heteroseksuellik gibi onu da normal karşılardım.
(bkz: no problem) tercihlere saygımız sonsuz. allah vergisi değil de benim onu yetiştir(e)me(me) beceriksizliğimden ise allah da benim belamı versin.
biyolojik olarak öyleyse, küçüklükten beri belli eder ve o farkına varmadan tedavi imkanları araştırılırdı.

sonradan, özenti olarak değişim gösteriyorsa bi araba dayak yer.
hastaneye yollardım gitmek istemezse basardım viagrayı sonra bir kadınla odaya kapatırdım...
Testosteronu bas. Kıronun alası olsun.
Erkek arkadaşıyla tanışmak için can atardım.
Bir de ben mikerdim. Bu yoklukta affetmem.
para verdiğimi düşünüyorum da: "git sevgilinle sinemaya. sevgiline hediye al."

sevgilinle seviştin mi diye soramam da amk.
açıkçası üzülürdüm. kızmak isterdim ama elimden bir şey gelmezdi. bir şey de diyemezdim ki. zor bir durum. ama asla şiddet uygulamaz kötümserlik yapmazdım orası kesin.
Şapkasız dolaşma evlatçıgım, derdim.
Komşunun oğlu 3 erkek silkmiş. Seeenn?
Eheheh.
https://m.youtube.com/watch?v=uEN3EwwdsBE.
aktifse sorun yok. şaka bir yana gerçekte böyle düşünen ebeveynler varmış. benim tepkim aseksuel ol kendini gizle olurdu. çünkü toplumda büyük sıkıntı yaşasın istemem.
eğer ki bu popülarizmden kaynaklı olmayıp tamamen doğasıyla ilgili olursa tabiki anlayışlı olur, annelik görevimi yerine getirir, hayatı ona zindan etmezdim. velakin popülarist bir hevesse düşüncelerimi ona belirtir, karşıma alır konuşurdum. gerisi kendi kararı.
Ne olacak bağrıma basardım. Evlat lan bu. Erkek de sikse kız olup kızlarla da yatsa evlat. Canın parçası. Çok da gemi azıya almadıkça bağrıma basmaktan vaz geçmezdim.
(bkz: evlatlıktan red).
öncelikle bu bir suçmuş gibi bakmazdım hemde onun suçuymuş gibi hiç bakmazdım. bahsettiğimiz kişi benim çocuğum olacağı için ve durum bir keyfi gereklilik oluşturmayacağı için vereceğim tepkide bir sertlik olmazdı.

sonuçta oğlum oluyor ne yapsa benden bir parça oluyor koluma zarar vermeyeceğim gibi oğluma da bir zarar vermezdim. zaten çocuğuna zarar veren orospu çocuklarına çok büyük kinim vardır.
Aramızdaki homofobik insanları ortaya çıkarmış anket. Homoseksuellik bir hastalık değil, yönelim. Her seyiyle örnek gösterdiğiniz doğada bile var.
Benden olmadığının ispatı sayarım. Benden olucak ve ibne olucak ha? Valla zor biraz o.
ÖNCE TEDAVi ETMEYE ÇALIŞIR BU UĞURDA BÜTÜN OLANAKLARIMI KULLANIRDIM. BAKTIM Ki O DA OLMUYOR BÜYÜK OLASILIKLA EVLATLIKDAN REDDEDERDiM. AMA NE OLURSA OLSUN BÜYÜK KONUŞMAMAK GEREK.
''evlatlıktan reddederdim'' diye cevaplanması gereken soru cümlesi. evet.
Hoş karşılamazdım ama, saygı duyardım. Sonuçta onun tercihi.
Evlatlık veririm.
Bunu muhtemelen cok kucuk yaslarindayken farkedecegimden hastanede hormonlarina baktirirdim. Hormon testlerinde bir problem yoksa derhal bir psikologa gotururdum cunku buna psikolojide “ cinsel kimlik bozuklugu” denebilir. Bu sorun cocugumda var mi yok mu onunla ilgili psikologlarla baglantiya gecerim. Eger bir problem yoksa tamam ne isterse onu yapabilir. Allah oyle istemis ki cocugum oyle dogmustur canimdan parcadir. Birtane adamla karsima cikip geldiginde onuda evladim gibi severim. Bir insan kalbi, cinsel yonelimlerden sahsiyetlerden daha ciddi bir olgudur. Hele ki oglumun kalbini asla kirmam.
ADAM DiYOR Ki DiREKT BU DURUMU KABULLENiRDiM. HAYIR ÖNCE ÇOCUĞUNUN HORMONLARINA BAKTIRMAN FALAN GEREKMEZ Mi. BELKi ÖSTOROJEN FAZLALIĞI VAR Ki GENELLiKLE EŞCiNSEL ERKEKLERDE BU DURUM GÖZLENiYOR.
ADAM O KADAR ÇOK MODERNiZME KEMALiZME ENTEGRE OLMUŞ Ki MODERN VE HÜMANiST GÖZÜKMEK iÇiN HEMEN HEMEN HEMEN DURUMU KABULLENiRiM. HEY ALLAHIM YA.
Hiç ! Sadece emin olup olmadığını ya da çocukken tacize uğrayıp uğramadığını öğrenmeye çalışırdım. Yanlış düşünebilir ama yanlış hissedemez. Onu zorlayamam!